Η Skroutz θέτει στο επίκεντρο την εξαιρετική αγοραστική εμπειρία

Στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» του Open TV φιλοξενήθηκε η Θάλεια Γελαδάκη, CMO στη Skroutz, με αφορμή τις διακρίσεις που έλαβε η εταιρεία στα Influencer Marketing Awards ‘24 της Boussias Events, για την καμπάνια «Σου φέρνουμε τη μόδα».

«Ήταν η πρώτη φορά που μιλήσαμε σε μεγάλο κοινό για την κατηγορία της μόδας. Μέσω αυτής προωθήσαμε όλα τα brands, τις κατηγορίες και τα προϊόντα που έχουν σχέση με τη μόδα, γιατί ουσιαστικά είμαστε ένα μεγάλο πολυκατάστημα,

στο οποίο ο καταναλωτής μπορεί να βρει ό,τι θα έβρισκε σε ένα φυσικό κατάστημα», σημείωσε.

Η Θ. Γελαδάκη έκανε λόγο και για τα θετικά σχόλια των χρηστών, τονίζοντας τη σημασία του να υπάρχουν δωρεάν επιστροφές αλλά και την ευκολία που προσφέρεται μέσω των Skroutz Points.

Επιπλέον, μίλησε για τη νέα C2C υπηρεσία, το Skoop, με την οποία οι καταναλωτές μπορούν να πουλήσουν τα προϊόντα που δεν χρειάζονται, ενώ όσον αφορά στις νέες αποθήκες της εταιρείας, η ίδια ανέφερε: «Είμαστε το πρώτο διαδικτυακό κατάστημα που έχει τις δικές του αποθήκες. Πλέον, οι καταναλωτές μπορούν να παραλαμβάνουν τα δέματά τους πολύ πιο γρήγορα, γιατί κάνουμε εμείς τη συλλογή και τη συσκευασία στα προϊόντα, διευκολύνοντας και τους εμπόρους». Δείτε το βίντεο.



Keywords
Τυχαία Θέματα