Η Relevance με νέα Chief People Officer
Επενδύοντας στο HR ως στρατηγικό, όπως επισημαίνει η ίδια, πυλώνα της επιτυχίας της, η Relevance προήγαγε τη Γλαύκη Στεριώτη σε Chief People Officer της. Από τον νέο της ρόλο, η Γλαύκη Στεριώτη θα έχει τη δυνατότητα να συνδράμει περαιτέρω στη διαμόρφωση της εταιρικής κουλτούρας και στην ανάπτυξη πρωτοβουλιών, οι οποίες δίνουν προτεραιότητα στο ανθρώπινο κεφάλαιο της εταιρείας.
«Τα τελευταία τέσσερα χρόνια, η Γλαύκη έχει συμβάλλει τα μέγιστα στη δημιουργία ενός ακμάζοντος και συμπεριληπτικού περιβάλλοντος εργασίας. Η νέα της θέση αντανακλά τη δέσμευσή μας να καλλιεργούμε το εκ των έσω ταλέντο και να αναγνωρίζουμε τα εξαιρετικά άτομα που ενστερνίζονται τις βασικές αξίες μας και διαμορφώνουν την επιτυχία μας», δήλωσε ο CEO της εταιρείας, Θανάσης Σοφιανός.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Στο δυναμικό της L’Oréal η Τατιάνα Πέππα
- Υψηλό ενδιαφέρον για «Φωτοβολταϊκά στη Στέγη» και «Φωτοβολταϊκά στο Χωράφι»
- Προ των πυλών η 4η Premium Real Estate Expo στο MEC Παιανίας
- Υψηλό ενδιαφέρον για τα προγράμματα «Φωτοβολταϊκά στη Στέγη» και «Φωτοβολταϊκά στο Χωράφι»
- Η MeliAlice για τον τόνο Geisha της Κώστας Α. Παπαέλληνας Ελλάς ΑΕΒΕ
- Σπ. Θεοδωρόπουλος: Αισιόδοξος για την πορεία των ελληνικών επιχειρήσεων και της οικονομίας - Να μην διασπαστούμε σε παλιά και νέα τζάκια
- Ολοκληρώνεται η συνεργασία SKY express – ΕΟΤ για την τουριστική προβολή της χώρας στο εξωτερικό
- Volvo expands its range of biodiesel-powered trucks
- «Θα επανεξετάσουμε την πολιτική μας για το επόμενο έτος», απαντά η EBU στην Κομισιόν για τη σημαία της ΕΕ στη Eurovision
- Ν. Δένδιας: Ο αντί-drone "θόλος" απόλυτη προτεραιότητα για την Ελλάδα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Στο δυναμικό της L’Oréal η Τατιάνα Πέππα
- Η MeliAlice για τον τόνο Geisha της Κώστας Α. Παπαέλληνας Ελλάς ΑΕΒΕ
- Η Relevance με νέα Chief People Officer
- Νέα επικοινωνία από Eosnet και Istikbal
- Στη Sleed η digital επικοινωνία όλων των brands της Colgate-Palmolive
- Η Δέλτα απέκτησε την Πιστοποίηση του Great Place to Work
- Cambo και Michelin σε νέα awareness καμπάνια για την οδική ασφάλεια
- Το IAE κατά του greenwashing
- JTI: Διεθνές συνέδριο στην Αθήνα για την αντιμετώπιση των φυσικών καταστροφών
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Η Relevance με νέα Chief People Officer
- Στο δυναμικό της L’Oréal η Τατιάνα Πέππα
- Νέα επικοινωνία από Eosnet και Istikbal
- Cambo και Michelin σε νέα awareness καμπάνια για την οδική ασφάλεια
- Η Δέλτα απέκτησε την Πιστοποίηση του Great Place to Work
- O Ορέστης Χαλκιάς, brand ambassador της Gant
- Best Workplace Hellas η Campeón Gaming για 3η χρονιά
- Τι κοινό έχουν η Amazon, το ΑΙ και ένα… γεράκι;
- Προτεραιότητα της ΕΣΕ η ενίσχυση της εμπιστοσύνης της κοινής γνώμης
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- 1 δισ. στην αμυντική βιομηχανία - Ποιά projects χρημτοδοτεί η ΕΕ
- Ισπανία: Κατασχέθηκαν σχεδόν 2 τόνοι μεθαμφεταμίνης που εισήγαγε το μεξικανικό καρτέλ Σιναλόα
- Σ. Φάμελλος: Η κα Κεραμέως και η κυβέρνηση οφείλουν να δώσουν απαντήσεις για τη διαρροή προσωπικών δεδομένων εκλογέων
- ΗΠΑ: Ο πρόεδρος Μπάιντεν απαγόρευσε να δοθεί στο Κογκρέσο η ηχογραφημένη κατάθεσή του
- ΞΕΕ: “Φρένο” στις αθέμιτες πρακτικές της Booking
- Yalco: Παραιτήθηκαν δύο μέλη της Επιτροπής Ελέγχου
- Stournaras: Bank rescue tools need to be revaluated
- Ψηφιακός Μετασχηματισμός: 62,5 εκατομμύρια ευρώ για την αναβάθμιση των ψηφιακών δεξιοτήτων
- Χρηματοδότηση 62,5 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση των ψηφιακών δεξιοτήτων