Στη Sleed η digital επικοινωνία όλων των brands της Colgate-Palmolive
16:42 16/5/2024
- Πηγή: Marketing Week
Την digital επικοινωνία όλων των brands της Colgate-Palmolive αναλαμβάνει η δημιουργική ομάδα της Sleed, ύστερα από ad hoc συνεργασίες. Η συνεργασία των δύο εταιρειών ξεκίνησε το 2023, με το localization της global καμπάνιας του Soupline για την ελληνική αγορά.
Η εκατέρωθεν εμπιστοσύνη που αναπτύχθηκε, οδήγησε σε σειρά επόμενων αναθέσεων – Ajax, Colgate Max White
Ο Γιάννης Παρασκάκης, Creative Business Unit Director της Sleed, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που η Colgate-Palmolive και η 360 creative ομάδα της Sleed προχωρούν μαζί, με όλα πλέον τα brands της εταιρείας, κοιτώντας ευθέως τις προκλήσεις που φέρνει στην αγορά το 2024».
Keywords
επικοινωνια, hoc, global, ajax, max, white, media, home, creative, business, αποτελεσματα δημοτικων εκλογων 2010, εκλογες 2010 αποτελεσματα , αποτελεσματα, ajax, creative, αγορα, διαφημιση, ομαδα, σειρα, business, white, global, hoc, home, max, media, ξεκινησε
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Υψηλό ενδιαφέρον για «Φωτοβολταϊκά στη Στέγη» και «Φωτοβολταϊκά στο Χωράφι»
- Η MeliAlice για τον τόνο Geisha της Κώστας Α. Παπαέλληνας Ελλάς ΑΕΒΕ
- Σπ. Θεοδωρόπουλος: Αισιόδοξος για την πορεία των ελληνικών επιχειρήσεων και της οικονομίας - Να μην διασπαστούμε σε παλιά και νέα τζάκια
- Η BYD “συστήνεται” τηλεοπτικά στο ελληνικό κοινό με νέα καμπάνια
- Volvo expands its range of biodiesel-powered trucks
- Ν. Δένδιας: Ο αντί-drone "θόλος" απόλυτη προτεραιότητα για την Ελλάδα
- 18 Μαΐου – Διεθνής Ημέρα Μουσείων: Με ελεύθερη είσοδο και εκδηλώσεις γιορτάζουν τα μουσεία
- Αυτό το ναρκωτικό προκαλεί τους περισσότερους θανάτους από υπερβολική δόση στις ΗΠΑ
- Τράπεζα Πειραιώς: Υποστήριξη μαθητών στις πληγείσες περιοχές Έβρου και Θεσσαλίας στο πλαίσιο του «EQUALL»
- ΙΕΛΚΑ: Σταθερές οι τιμές των προϊόντων στα σουπερμάρκετ τον Απρίλιο 2024
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Στη Sleed η digital επικοινωνία όλων των brands της Colgate-Palmolive
- To Publicis Groupe CEE λανσάρει το «Vault»
- Στη McCann Athens τα Γεμιστά Παπαδοπούλου
- Νέα συνεργασία για Blend.app και Mediacube
- Η MeliAlice για τον τόνο Geisha της Κώστας Α. Παπαέλληνας Ελλάς ΑΕΒΕ
- 20 under 40 Media 2024
- SpearMind: H πρώτη εταιρεία επικοινωνίας με αποκλειστικά εργαλεία ΑΙ
- Την 4η Ιουλίου το Programmatic Advertising Conference
- Τη Γενική Διεύθυνση της Γρηγόρης αναλαμβάνει η Άννα Κολυβά
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- ΥΠΕΝ: Υψηλό ενδιαφέρον για τα προγράμματα "Φωτοβολταϊκά στη Στέγη" και "Φωτοβολταϊκά στο Χωράφι"
- Αλ. Χαρίτσης: Ο πρωθυπουργός να σταματήσει να εμπλέκει τη χώρα σε επικίνδυνα παιχνίδια
- Ζήτηση και αποθέματα ανεβάζουν το πετρέλαιο- Ενισχύεται το φυσικό αέριο
- Ανδρουλάκης: Το ευχαριστώ του Μητσοτάκη είναι η ακρίβεια
- Στάσσης (Eurelectric): Τρίπτυχο προτάσεων για τα ηλεκτρικά δίκτυα στην ΕΕ
- ΕΕ: Μειώθηκαν οι πτωχεύσεις-Αυξήθηκαν οι εγγραφές νέων επιχειρήσεων το α'τρίμηνο
- ΟΕΕ-ΠΟΦΕΕ: Συμφωνία για κοινή δράση σε βασικά θέματα των λογιστών-φοροτεχνικών
- ΟΠΑΠ: Έμπρακτα δίπλα σε 80.000 παιδιά με πλήρη ασφαλιστική κάλυψη
- Πώς «βλέπει» η Axia τα αποτελέσματα της Alpha Bank