Ανέπαφες πληρωμές στα ΜΜΜ θα υιοθετήσουν οι 8 στους 10 επιβάτες
Οκτώ στα 10 άτομα, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, είναι πρόθυμα να υιοθετήσουν τις ανέπαφες πληρωμές στα μέσα μαζικής μεταφοράς, όταν αυτές γίνουν διαθέσιμες, ενώ επτά στους 10 θα χρησιμοποιούσαν τα ΜΜΜ
Σημειώνει δε πως ένας στους δύο επιλέγουν ήδη να αγοράζουν το εισιτήριο τους με κάρτα. Επίσης, το 80% δήλωσαν πως θα ήταν αρκετά ή πολύ ικανοποιημένοι εάν αυτή η υπηρεσία ήταν διαθέσιμη και αναγνώρισαν ως πλεονεκτήματα την ταχύτητα (29%), την άνεση (23%) και τη δυνατότητα χρήσης των ΜΜΜ χωρίς μετρητά (21%).
Στον αντίποδα, όσοι δεν χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ για τις μετακινήσεις τους, μετακινούνται με ιδιωτικά οχήματα (70%) με τους κύριους λόγους που τα αποφεύγουν να είναι οι εξής: ασυνέπεια και καθυστερήσεις (27%), ανεπαρκής διαθεσιμότητα γραμμών (18%) και έλλειψη άνεσης ή ασφάλειας (16%). Επιπλέον, όπου διεξήχθη η έρευνα, περισσότεροι από έναν στους δύο δήλωσαν ανοικτοί σε τεχνολογικές λύσεις που βελτιώνουν και απλοποιούν την εμπειρία των επιβατών, ενώ ένας στους τέσσερις επιθυμούν περισσότερη ενημέρωση για την υπηρεσία ανέπαφων πληρωμών.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Γερμανική μάχιμη ταξιαρχία, στα 10 χιλιόμετρα από την Ρωσία
- Ευρωδικαστήριο: Αυτοί οι Ρώσοι δισεκατομμυριούχοι αφαιρούνται από τη λίστα κυρώσεων της ΕΕ
- Φωτιά στην Άγναντη Φθιώτιδας
- Παράταση έως τις 15/5 για την υποβολή αιτήσεων στο πρόγραμμα «Αλλάζω συσκευή για τις επιχειρήσεις»
- Η ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ διοργάνωσε BUSINESS DAY σε συνεργασία με τον ΣΕΒ
- ΥΠΕΝ: Ισχυρή ζήτηση για το πρόγραμμα «φωτοβολταϊκά στο χωράφι»
- Attica Bank: Η «ομαλή προσγείωση» της οικονομικής δραστηριότητας και το κρίσιμο στοίχημα για το 2024
- Σκρέκας: Τα μέτρα κατά της ακρίβειας, σταδιακά, έχουν αρχίσει να αποδίδουν
- Σε άνοδο ο πληθωρισμός το Μάρτιο, ανατιμήσεις 67,2% σε ελαιόλαδο
- Εκδήλωση για τον ένα χρόνο της ICAP Outsourcing Solutions στα Ιωάννινα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Εκδήλωση για τον ένα χρόνο της ICAP Outsourcing Solutions στα Ιωάννινα
- Astellas Ελλάδος και ΕΛΛΟΚ ενημερώνουν για τον καρκίνο του προστάτη
- Το Santorini Experience επιστρέφει στις 3-6 Οκτωβρίου
- Πάνω από 1.000 αθλητές στο 2ο L’ Etape Greece by Tour de France 2024 presented by Skoda
- Από την Brave το rebranding του Desiterra
- Εθνική Ασφαλιστική: Ομαδική ασφάλιση εργαζομένων στην Κιβωτό του Κόσμου
- Δέσμευση του Dove να μην χρησιμοποιήσει ποτέ ΑΙ απεικονίζοντας γυναίκες σε διαφημίσεις
- Η Baas Digital παρουσιάζει το case study του ολλανδικού e-shop Boekenbalie
- Σύμπραξη WPP και Google για generative AI-driven marketing
- Οι τάσεις που θα επηρεάσουν το travel & tourism marketing
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Ανέπαφες πληρωμές στα ΜΜΜ θα υιοθετήσουν οι 8 στους 10 επιβάτες
- Το Santorini Experience επιστρέφει στις 3-6 Οκτωβρίου
- Εθνική Ασφαλιστική: Ομαδική ασφάλιση εργαζομένων στην Κιβωτό του Κόσμου
- Astellas Ελλάδος και ΕΛΛΟΚ ενημερώνουν για τον καρκίνο του προστάτη
- Πάνω από 1.000 αθλητές στο 2ο L’ Etape Greece by Tour de France 2024 presented by Skoda
- Απαιτείται μεγαλύτερη προσπάθεια των brands στη διαχείριση της πλαστικής ρύπανσης
- Σύμπραξη WPP και Google για generative AI-driven marketing
- Δέσμευση του Dove να μην χρησιμοποιήσει ποτέ ΑΙ απεικονίζοντας γυναίκες σε διαφημίσεις
- Οι τάσεις που θα επηρεάσουν το travel & tourism marketing
- Από την Brave το rebranding του Desiterra
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Κεντρική Μακεδονία: Συνεχίζονται οι ψεκασμοί για την καταπολέμηση των κουνουπιών
- Τζεντιλόνι: Μεταξύ των πρωταγωνιστών της μεγάλης μετάβασης η Ελλάδα
- Το επόμενο βήμα του Τσίπρα
- Η ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ διοργάνωσε BUSINESS DAY σε συνεργασία με τον ΣΕΒ
- «Πειρατεία» συνδρομητικών καναλιών: Σύλληψη 56χρονου που διαφήμιζε τις υπηρεσίες του μέσω διαδικτύου
- Χατζηδάκης: Μέτρα σχέδον 870 εκατ. ευρώ στον προϋπολογισμό του 2025
- Αγγελοπούλου-Δασκαλάκη: Δεν χρεοκόπησαν την Ελλάδα οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2004
- Δια περιπάτου στους «16» του Μόντε Κάρλο ο Τσιτσιπάς
- Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα: 400 εκατ. ευρώ για σταθερή στήριξη 303.000 δικαιούχων
- Εκλογές στη Νότια Κορέα: Βαρύ το τίμημα του σκανδάλου με τη τσάντα Dior της πρώτης κυρίας