EΦΚΑ: Μόνο με ραντεβού η χορήγηση ασφαλιστικής ικανότητας και η ενημέρωση στοιχείων Μητρώου

Εκτός ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης τίθενται η χορήγηση Ασφαλιστικής Ικανότητας και η ενημέρωση στοιχείων Μητρώου στον ΕΦΚΑ.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΕΦΚΑ, η εξυπηρέτηση του κοινού για τις δύο αυτές διαδικασίες θα γίνεται με ραντεβού στην οικεία Τοπική Διεύθυνση του Φορέα, «καθώς πλέον έχουν εκλείψει οι συνθήκες που υπαγόρευαν τη λήψη έκτακτων μέτρων».

Υπενθυμίζεται

ότι οι συναλλασσόμενοι μπορούν μέσω της εθνικής δικτυακής πύλης (gov.gr) ή του δικτυακού τόπου της ηλεκτρονικής υπηρεσίας www.efka.gov.gr/rv, να εισέλθουν με τους κωδικούς Taxis προκειμένου να προσδιορίσουν το ραντεβού.

«Με απλά βήματα, επιλέγουν το υποκατάστημα και το τμήμα που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν και κλείνουν αυτόματα το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού που επιθυμούν. Την ημέρα του ραντεβού αρκεί να προσέλθουν λίγα μόνο λεπτά νωρίτερα και να εξυπηρετηθούν άμεσα και με ασφάλεια», αναφέρει η ανακοίνωση.

Πάντως, σύμφωνα με τον ΕΦΚΑ, «σε κάθε περίπτωση, έκτακτα γεγονότα που σχετίζονται με τη χορήγηση ασφαλιστικής ικανότητας και ενημέρωσης στοιχείων Μητρώου αντιμετωπίζονται από το προσωπικό του ταμείου με υψηλό βαθμό ευαισθησίας».

Διαβάστε επίσης:

e-ΕΦΚΑ: Ανοίγει η πλατφόρμα αιτήσεων για τις παιδικές κατασκηνώσεις – Οι δικαιούχοι

Τέλη Μαΐου μπαίνουν τα αναδρομικά σε 15.000 συνταξιούχους

IRIS: «Τελεσίγραφο» ΥΠΟΙΚ σε 600.000 επαγγελματίες – Τα πρόστιμα που θα αντιμετωπίσουν από την 1η Ιουλίου

Keywords
Τυχαία Θέματα