Το ξενοδοχειακό brand Ibis συμπληρώνει 50 χρόνια

Το οικονομικά προσιτό ξενοδοχειακό brand Ibis, συμπληρώνει τα 50 χρόνια παρουσίας τους στην αγορά, μένοντας σταθερό στις τρεις βασικές υποσχέσεις του: προσιτή τιμή, καινοτομία και ποιότητα. Συνεχίζοντας να εξελίσσεται με ένα pipeline από περισσότερα από 320 ξενοδοχεία, η Ibis σημειώνει ότι θα συνεχίσει να επεκτείνει την παρουσία της σε νέες αγορές το 2024 και έπειτα, ανοίγοντας ένα νέο ξενοδοχείο στην 80η χώρα στην οποία έχει παρουσία μέχρι το τέλος του έτους, με το άνοιγμα του Ιbis Styles Reykjavik Muli στην Ισλανδία.

Επίσης, θα

λανσάρει ένα νέο brand culture πρόγραμμα, μια παγκόσμια εκστρατεία πρεσβευτών εργαζομένων και μια νέα brand καμπάνια. «Το Ibis εκδημοκράτισε τα ταξίδια, κάνοντας εφικτές για όλους – ανεξαρτήτως προϋπολογισμού – τις ποιοτικές ταξιδιωτικές εμπειρίες.

Η 50ή επέτειός του δεν είναι απλώς ένας εορτασμός, είναι η απόδειξη πέντε δεκαετιών ακλόνητης αφοσίωσης για να γίνει το ταξίδι εφικτό, προσφέροντας προσεγμένη φιλοξενία σε όλους και την αδιαμφισβήτητη ηγετική θέση του brand στο economy segment», δήλωσε η Karelle Lamouche, Chief Commercial Officer, Premium Midscale & Economy brands, Accor.

Keywords
Τυχαία Θέματα