Nestlé: Ανάθεση στη Why κατόπιν spec

Η Why, μετά από spec, ανέλαβε να αναδείξει με μια ξεχωριστή digital καμπάνια τη φιλοσοφία του «Workplace of Tomorrow», για τα νέα γραφεία της Nestlé στην Ελλάδα.

Με πρωταγωνιστές τους ίδιους τους εργαζόμενους της Nestlé, πραγματοποιούνται ξεναγήσεις στους ανακαινισμένους χώρους των γραφείων, γεμάτες χαμογελαστά πρόσωπα και πολλά μοντέρνα features που αποκαλύπτουν την ανανεωμένη και σύγχρονη εικόνα των κεντρικών γραφείων.

Την παραγωγή ανέλαβε η The Stripes Productions.

Keywords
Τυχαία Θέματα
Nestlé, Ανάθεση, Why,Nestlé, anathesi, Why