Νέα καμπάνια από την Answear για την αξία των συναισθημάτων

Μία νέα πλατφόρμα επικοινωνίας με σύνθημα «Ντύσε τη Ζωή σου με Πολύτιμες Στιγμές» και με έμφαση στην αξία των σημαντικών στιγμών της ζωής παρουσιάζει η Answear.

«Η μόδα είναι ένα είδος προσωπικού μανιφέστο που αντανακλά τις απόψεις, το χιούμορ και τις αποστάσεις που παίρνουμε ή δεν παίρνουμε από τα αντικείμενα», λέει η Marta Sawicka, Director of image marketing της Answear.

«Μας μεταμορφώνει σε αυτό που είμαστε και διαμορφώνει την εξωτερική μας εμφάνιση,

κάθε φορά που επιλέγουμε να φορέσουμε ένα τζάκετ, ένα T-shirt, ένα φόρεμα, ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια ή σκουλαρίκια. Πρόκειται για αντικείμενα που στη συνέχεια αποκτούν ένα πιο πολύτιμο νόημα. Έτσι, αυτό που έχει αξία τελικά δεν είναι τα ίδια τα παπούτσια, αλλά ο μαραθώνιος που τρέξαμε με αυτά ή ένα απλό γαλάζιο φόρεμα μπορεί να μας συνδέει με ένα μοναδικό ηλιοβασίλεμα», συμπληρώνει η Sawicka.

Η παραγωγή του υλικού της νέας καμπάνιας, που προβάλλεται σε 12 χώρες, έγινε στη Λισαβόνα με τη συμμετοχή διεθνών δημιουργών. Η καμπάνια προβάλλεται σε 12 αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται η Answear και διαμορφώθηκε σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία Saatchi & Saatchi.

Keywords
Τυχαία Θέματα