Σε creative review η Corona Extra

Σε creative spec για τη μπίρα της Corona Extra προχωρά η Constellation Brands. Το brand μπαίνει σε διαδικασία review για την καμπάνια «La Vida Mas Fina», που «τρέχει» από τη MullenLowe West καθώς αξιολογεί τις δυνατότητες σημερινών αλλά και πιθανών συνεργατών προκειμένου «να κερδίσει τους καταναλωτές σε ένα διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο».

Στο επίκεντρο της αξιολόγησης έχουν

βρεθεί οι ναυαρχίδες της μάρκας, Corona Extra και Corona Light, και ήδη έχει επιβεβαιωθεί η είδηση πως ο πρωταγωνιστής της καμπάνιας ο Snoop Dogg, θα αποχωρήσει μετά από 3 χρόνια και θα τον διαδεχθεί ο ηθοποιός Pedro Pascal με μια σειρά σποτ που θα τονίσουν τις ισπανικές ρίζες του brand αλλά και την πολυπολιτισμικότητά του.

Οι ισπανόφωνοι άλλωστε αποτελούν target group για την Constellation που έχει προβλέψει πως ως το 2030, το 20% του νόμιμου πληθυσμού σε ηλικία κατανάλωσης αλκοόλ στις ΗΠΑ, ή περίπου 50 εκατομμύρια άτομα, θα είναι ισπανόφωνοι. Οι αλλαγές στην καμπάνια συμβαδίζουν και με αλλαγές στο τμήμα marketing της Constellation, καθώς πρόσφατα ο Matt Lindsay προήχθη σε Senior VP και Chief Marketing Officer στο τμήμα μπίρας.

(Πηγή: AdAge)

Keywords
Τυχαία Θέματα