Ο Φερστάπεν παραμένει το αφεντικό, οριακή πολ ποζίσιον του πρωταθλητή στην Ίμολα

Οι McLaren και Ferrari έφτασαν στην Ίμολα με δύο μεγάλες και εκτενείς αναβαθμίσεις των MCL38 και SF-24 και παρότι -ειδικά οι πρώτες- έκλεισαν την ψαλίδα από τη Red Bull RB20, ο Μαξ Φερστάπεν έβγαλε και πάλι στην επιφάνεια την οδηγική μαγεία και δεξιότητα του πρωταθλητή και κέρδισε οριακά την πολ ποζίσιον για το

GP της Εμίλια Ρομάνια, 7ο φετινό αγώνα της Formula 1.

Η Ferrari βρέθηκε στα δυόμισι δέκατα και στο μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον Ολλανδό με τις δύο βαρέως αναβαθμισμένες SF-24 των Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ αντίστοιχα, την πρώτη εξάδα έκλεισε ο Τζορτζ Ράσελ με την πρώτη από τις δύο Mercedes W15, ενώ ο εντυπωσιακός Γιούκι Τσουνόντα πέρασε τον Λιούις Χάμιλτον για να κατακτήσει την 7η θέση της εκκίνησης. Τη δεκάδα κλείνει ο ομόλογος του Ιάπωνα στην RB Ντάνιελ Ρικιάρντο και ο Νίκο Χούλκενμπεργκ της Haas.

Οι μεγάλες εκπλήξεις των δύο πρώτων περιόδων των δοκιμών κατάταξης της Ίμολα ήταν ο αποκλεισμός του Σέρτζιο Πέρεζ με την έτερη Red Bull από την πρώτη δεκάδα, καθώς και ο αποκλεισμός του Φερνάντο Αλόνσο με την Aston Marton AMR24 από το Q1, μετά από πρόβλημα που παρουσίασε το μονοθέσιό του - και ενώ είχε μια έξοδο από την πίστα στην Ταμπουρέλο, νωρίς.

Πάντως, αξίζει να σημειώσουμε ότι ο Πιάστρι ενδέχεται να δεχθεί ποινή -ίσως και θέσεων στην εκκίνηση- από τους αγωνοδίκες σήμερα, καθότι ο Αυστραλός φέρεται να εμπόδισε νωρίτερα στις δοκιμές κατάταξης τον Κέβιν Μάγκνουσεν σε γρήγορο γύρο του Δανού της Haas στην πρώτη περίοδο.

O πρωταθλητής της RBR είπε μετά το τέλος των δοκιμών κατάταξης της Ίμολα ότι δεν περίμενε ούτε ο ίδιος τη σημερινή πολ ποζίσιον, μετά τα μεγάλα του χθεσινά προβλήματα που άφησαν την RB20 υποστροφική, με έντονα προβλήματα ισορροπίας ειδικά στο μεσαίο τμήμα της ιταλικής πίστας.

Ο Ολλανδός πάσχιζε και στις τρεις περιόδους των ελεύθερων δοκιμών με τη ρύθμιση του μονοθεσίου του, αλλά με εντυπωσιακό τρόπο κατάφερε να βρει λύσεις με τον μηχανικό του Τζιανπιέρο Λαμπιάσε και να παρουσιάσει μια μεταμορφωμένη RB20 στις δοκιμές κατάταξης. “Πλέον το αυτοκίνητο είχε λίγο καλύτερη αίσθηση και μπορούσα να πιέσω λιγάκι”, πρόσθεσε.

Με τον πρώτο του γύρο στο Q3 ο Μαξ έριξε για πρώτη φορά στο διήμερο το χρόνο κάτω από το 1:15, και τον ακολούθησαν οι Νόρις και Λεκλέρ. Στη δεύτερη και τελευταία προσπάθεια των οδηγών, ο Φερστάπεν βελτίωσε ακόμα περισσότερο -κατά δύο δέκατα!- το χρόνο του, λέγοντας ότι ακόμα η καρδιά του δεν είχε πάψει να χτυπάει δυνατά από το πέρασμά του από την τελευταία στροφή.

Ο δεύτερος αυτός γύρος του Ολλανδού ήταν κρίσιμος, διότι από τους αντιπάλους του οι οδηγοί της McLaren κατάφεραν να βελτιώσουν, επίσης εντυπωσιακά, τους πρώτους χρόνους τους -σε αντίθεση με τους οδηγούς της Ferrari- με αποτέλεσμα να μπουν στο ίδιο δέκατο του δευτερολέπτου με τον Φερστάπεν.

Στις δύο πρώτες περιόδους των κατατακτήριων ο Φερστάπεν ήταν επίσης ταχύτερος, αλλά και στις δύο περιπτώσεις μπροστά από τον Λεκλέρ. Στο Q2, μάλιστα, ο άκρως εντυπωσιακός Γιούκι Τσουνόντα έκανε το δεύτερο χρόνο με τη VCARB 01. Ένα καλό για τη Ferrari, πάντως, ήταν ότι περιέσωσαν ένα σετ μαλακής γόμας στο Q1, καθώς προκρίθηκαν με τη μέση γόμα.

Μετά από όλα αυτά, και με δεδομένη την ταχύτητα σε ρυθμό αγώνα που έδειξε η McLaren την Παρασκευή, στήνεται ένα άκρως ενδιαφέρον σκηνικό για το αυριανό (19/05) GP της Εμίλια Ρομάνια, που θα ξεκινήσει στις 16:00 με LIVE κάλυψη από το SPORT24.

Keywords
Τυχαία Θέματα