Οδηγούμε το Isuzu D-Max Double Cab

Αυτό είναι το Isuzu D-Max του 2023, ένα pick up μοντέλο και αν μη τι άλλο είναι το εντυπωσιακότερο D-Max μέχρι στιγμής στην 100ετή ιστορία της μάρκας, τόσο οδηγικά όσο και εμφανισιακά. Στα χέρια μας η διπλοκάμπινη έκδοση Arena 4X4 Auto.

Το D-Max είναι το μοναδικό μοντέλο της Isuzu στην Ευρώπη εδώ και χρόνια, μιας εταιρίας με ιστορία 100 και πλέον ετών. Η

τρέχουσα γενιά του pick up μοντέλου κυκλοφορεί από το 2022 και αποτελεί ένα μοντέλο με εξαιρετικό value for money και βεβαίως ως pick up έχει κορυφαίες ικανότητες εκτός δρόμου. Με μήκος στα 5,2 μέτρα, η πρόταση της Isuzu είναι σήμερα το πιο κόμπακτ σε διαστάσεις μοντέλο της κατηγορίας και πρακτικά τοποθετείται απέναντι σε προτάσεις όπως τα Ford Ranger, Volkswagen Amarok και βεβαίως το Toyota Hilux. Το D-Max ξεχωρίζει από ένα εντυπωσιακό εμπρός μέρος, με σύγχρονη και επιβλητική μάσκα, σχετικά μικρούς προβολείς, LED βεβαίως με LED φώτα ημέρας, ενώ έχει και αρκετά αεροδυναμική σχεδίαση.

Το αυτοκίνητο της Isuzu Γιαννίρης που παραλάβαμε για δοκιμή ήταν η κορυφαία έκδοση Arena, η οποία πέρα από το μαύρο χρώμα στη μάσκα – οι άλλες εκδόσεις έχουν περισσότερο χρώμιο – έχει μαύρες ζάντες 18 ιντσών αλλά και προεκτάσεις στα φτερά σε μαύρο γυαλιστερό. Εδώ βέβαια δεν ξεχωρίζουν τόσο αφού είναι μαύρο και το υπόλοιπο αυτοκίνητο, αλλά αν το δει κανείς σε άλλο χρώμα δίνουν μια ενδιαφέρουσα σπορ πινελιά. Πίσω συναντούμε μεγάλα κάθετα φώτα, ενώ έχουμε και ενσωματωμένη κάμερα οπισθοπορείας στη χειρολαβή της πόρτας του χώρου φόρτωσης. Ο πίσω προφυλακτήρας είναι αρκετά φαρδύς και δημιουργεί ένα σχήμα σαν σκαλοπάτι. Συν το ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει και τηλεχειριζόμενο κάλυμμα του χώρου φόρτωσης και roll bar που ενισχύουν και την εμφάνιση αλλά και την πρακτικότητα.

Άνετο εσωτερικό

Στο εσωτερικό του D-Max η εικόνα είναι αρκετά σύγχρονη και άκρως λειτουργική. Τα υλικά που χρησιμοποιούνται, τουλάχιστον σε αυτή την κορυφαία έκδοση Arena είναι μαλακά και ποιοτικά, με επενδύσεις σε δέρμα και ένα καλό φινίρισμα αλλά όχι τέλειο. Σε χαμηλότερα τμήματα υπάρχουν λεπτομέρειες με πιο τραχές επιφάνειες και λιγότερο στρογγυλεμένες γωνίες, σε κάθε περίπτωση όμως το εσωτερικό δείχνει σκληροτράχηλο, ανθεκτικό και στιβαρό. Ο εξοπλισμός είναι υπερπλήρης για pick up αυτοκίνητο και εδώ βρίσκουμε ότι και σε ένα καλοεξοπλισμένο επιβατικό μοντέλο.

Η θέση οδήγησης είναι ψηλή και με πολύ καλή ορατότητα, ενώ τα καθίσματα είναι πολύ άνετα και βεβαίως δερμάτινα στην πλούσια έκδοση Arena. Το τιμόνι έχει μικρή διάμετρο, αντίστοιχη ενός τυπικού επιβατικού μοντέλου και είναι ρυθμιζόμενο σε ύψος και σε βάθος. Γενικότερα ο οδηγός ξεχνά όιο βρίσκεται σε ένα pick up, αν εξαιρέσουμε το γεγονός ότι κάθεται ψηλά και ότι θα πρέπει να χρησιμοποιήσει το σκαλοπάτι στο μαρπιέ για να ανέβει στη θέση του οδηγού. Παρότι στο D-Max απαιτείται λιγότερη προσπάθεια από άλλα μοντέλα στην κατηγορία.

Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει μια μεγάλη οθόνη για το infotainment, 7 ιντσών σε κάποιες εκδόσεις και 9 ιντσών στην έκδοση Arena. Αυτή περιλαμβάνει όλες τις λειτουργίες που έχουν τα σύγχρονα επιβατικά αυτοκίνητα, όπως Bluetooth, συνδεσιμότητα για smartphone, ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto, μέτρια αλλά κατανοητά γραφικά και φωνητικές εντολές. Αλλά δεν υπάρχουν ελληνικά στο μενού, ούτε και περιστροφικός διακόπτη για τον έλεγχο της έντασης στο ηχοσύστημα. Ο πίνακας οργάνων είναι αναλογικός με 2 κυκλικά όργανα και κλασικές βελόνες, ενώ μια ψηφιακή οθόνη 4,2’’ εντός του πίνακα οργάνων ενσωματώνει κάποια έξτρα μενού, όπως λεπτομέρειες κατανάλωσης και πληροφορίες για τα συστήματα υποστήριξης.

Όσο για τα συστήματα υποστήριξης, το D-Max έχει τα πάντα. Από σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας και ανίχνευση οδικών σημάτων, μέχρι αυτόματη εναλλαγή μεσαίας και μεγάλης σκάλας φώτων, εποπτεία τυφλού σημείου, αυτόματο φρενάρισμα ανάγκης και πολλά ακόμη. Όλα αυτά για πρώτη φορά είναι διαθέσιμα σε ένα D-Max. Πάντως, στο θέμα της ασφάλειας, το μοντέλο αξιολογήθηκε με 5 αστέρια στις δοκιμές του EuroNCAP, τόσο στην τρέχουσα γενιά όσο και στην προηγούμενη, η οποία επίσης ήταν 5άστερη, με το μοντέλο του 2022 μάλιστα να πετυχαίνει καλύτερη βαθμολογία στην προστασία των ενήλικων επιβατών με 86% επιτυχία.

#tdi_6 .td-doubleSlider-2 .td-item1 { background: url(https://trcoff.gr/wp-content/uploads/2024/05/Isuzu_DMAX-13-80x60.jpg) 0 0 no-repeat; } #tdi_6 .td-doubleSlider-2 .td-item2 { background: url(https://trcoff.gr/wp-content/uploads/2024/05/Isuzu_DMAX-15-80x60.jpg) 0 0 no-repeat; } #tdi_6 .td-doubleSlider-2 .td-item3 { background: url(https://trcoff.gr/wp-content/uploads/2024/05/Isuzu_DMAX-3-80x60.jpg) 0 0 no-repeat; } 1 του 3 Κινητήρας και επιδόσεις

Όλα τα Isuzu D-Max είναι διαθέσιμα με έναν turbodiesel κινητήρα 1900 κ.εκ., ισχύος 164 ίππων και 360 Nm ροπής. Μπορεί τα κυβικά εκ πρώτης να ακούγονται λίγα, ειδικά σε σύγκριση με παλαιότερα D-Max, αλλά χάρη στο τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας ο κινητήρας είναι ιδιαίτερα γραμμικός και αρκετά αποδοτικός. Το μοντελο της δοκιμής υιοθετεί ένα αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, ενώ ως στάνταρ υπάρχει 6άρι μηχανικό. Το αυτόματο ωστόσο καθιστά το αυτοκίνητο πιο ευκολοδήγητο, ειδικά εκτός δρόμου, ενώ υπάρχει και επιλογή +- από τον επιλογέα.

Η μέση κατανάλωση σύμφωνα με την Isuzu είναι στα 9,2 λτ/100 χλμ, αν και στην πράξη πιο ρεαλιστικό είναι το 10-10,5 λτ/χλμ σε μικτή κατανάλωση, ανάλογα βεβαίως και με τη χρήση. Όσο για τις επιδόσεις, το τυπικό 0-100 γίνεται σε 12,9 δευτερόλεπτα.

Εκτός δρόμου

Περισσότερη σημασία σε ένα pick up αυτοκίνητο έχουν οι ικανότητες του στα δύσκολα και κυρίως εκτός δρόμου. Η τετρακίνηση στο D-Max είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική και βεβαίως έχει και δυνατότητα υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων, τα λεγόμενα “αργά”. Η επιλογή της κίνησης γίνεται από έναν πολύ πρακτικό διακόπτη στο ταμπλό, όπου επιλέγουμε είτε κίνηση πίσω, είτε τετρακίνηση σε High ή Low. Το πίσω διαφορικό έχει τη δυνατότητα κλειδώματος από έναν διακόπτη στην κονσόλα, κάτι που σε πολύ ολισθηρά εδάφη, όπως σε λάσπη ή σε άμμο θα αποδειχτεί ακόμη και σωτήριο. Αν και σε extreme off road χρήση την περισσότερη δουλειά θα κάνουν τα ελαστικά.

Εντός δρόμου το D-Max είναι άνετο, ξεκούραστο και με μία λέξη “πολιτισμένο”. Θα κάνει ακόμη και μεγάλα ταξίδια και μπορεί να χρησιμοποιηθεί κανονικά ως καθημερινό επιβατικό.  Όσο καθημερινό μπορεί να θεωρηθεί ένα pick up 5+ μέτρων. Η εμπρός ανάρτηση χρησιμοποιεί διπλά ψαλίδια, ενώ πίσω έχουμε άκαμπτο άξονα με ελλειπτικά φύλλα σούστας. Και όπως σε όλα τα pick up όταν η καρότσα είναι άδεια υπάρχουν κάποιες ταλαντώσεις σε δρόμο με κακοτεχνίες ή εκτός δρόμου. Κάτι τέτοιο όμως είναι απολύτως φυσιολογικό.

Το ωφέλιμο φορτίο είναι στα 1.150 κιλά, ενώ οι διαστάσεις του χώρου φόρτωσης είναι 1,5 Χ 1,53 μ. με ύψος 49 εκ. Η πλαστική επένδυση της καρότσας παρέχεται ως έξτρα, όπως και το ηλεκτρικό κάλυμμα με τα roll-bar που υπάρχουν στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο της Isuzu Γιαννίρης.

Το τιμόνι τέλος, έχει μέτρια πληροφόρηση και είναι αρκετά ελαφρύ σε αίσθηση. Επίσης έχει αρκετές στροφές από άκρη σε άκρη, που σημαίνει ότι θα χρειαστεί λίγη περισσότερη προσπάθεια στους ελιγμούς, τουλάχιστον σε σύγκριση με ένα συμβατικό αυτοκίνητο. Αλλά το μέγεθος της στεφάνης το κάνει πολύ βολικό στη χρήση. Έχει και πλήθος από φυσικούς διακόπτες πάνω του από όπου ο οδηγός θα χειριστεί το ηχοσύστημα, το cruise control αλλά και τις ενδείξεις της οθόνης στον πίνακα οργάνων.

Τιμή

Η αρχική τιμή του Isuzu D-Max Single Cab 4X2 είναι στις 27.650€, με τις αντίστοιχες τετρακίνητες εκδόσεις να ξεκινούν στις 30.500€. Οι εκδόσεις μιάμιση καμπίνας (Extended Cab) είναι διαθέσιμες μόνο ως 4X4 με αρχική τιμή τις 33.100€, ενώ μεγαλύτερο ενδιαφέρον έχουν οι εκδόσεις Double Cab 4X4 που ξεκινούν από τις 35.450€.

Το πλεονέκτημα στο D-Max είναι σαφώς στην διπλοκάμπινη αυτόματη εκδοχή του, αφού είναι αισθητά φθηνότερο από τον ανταγωνισμό. Ενδεικτικά λοιπόν το διπλοκάμπινο αυτόματο D-Max κοστίζει 42.150€, ενώ η πολύ πλούσια έκδοση Arena, επίσης διπλοκάμπινη αυτόματη και με όλη τη λίστα εξοπλισμού κοστίζει κάτι παραπάνω από 45.000 ευρώ. Είναι δηλαδή περίπου 8.000-10.000€ ευρώ φθηνότερη από αντίστοιχες εκδόσεις εξοπλισμού στα μοντέλα του ανταγωνισμού.

Τεχνικά χαρακτηριστικά Isuzu D-Max Double Cab 1.9TD

Κυβισμός: 1898 ccΙσχύς: 164 hp/3600 rpmΡοπή: 360 Nm/2000-2500 rpm0-100 km/h: 12,9 sec (σε άσφαλτο)Τελική ταχύτητα: 180 km/hΜικτή κατανάλωση*: 9,2 lt/100kmΕκπομπές CO2*: 228,2 g/kmΩφέλιμο φορτίο: 1070 kgΡεζερβουάρ: 76 ltΜήκος χώρου φόρτωσης: 1495 mmΠλάτος χώρου φόρτωσης: 1530 mmΎψος χώρου φόρτωσης: 490 mmΑπόσταση από το έδαφος: 240 mmΓωνία προσέγγισης: 30,5 μοίρεςΓωνία ράμπας: –Γωνία διαφυγής: 24,2 μοίρεςΓωνία μέγιστης κλίσης: –Βάρος ρυμούλκησης με φρένα: 3500kgΒάρος ρυμούλκησης χωρίς φρένα: 750kgΧώρα κατασκευήςι: Ταϊλάνδη

*εργοστασιακή μέτρηση κατά WLTP

Αρχική τιμή Isuzu D-Max Double Cab 4X4: 35.450€

Τιμή αυτοκινήτου δοκιμής Double Cab 4X4 Auto Arena: 46.690€** (με μεταλλικό χρώμα)

Οι τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ

**Ισχύει πρόσθεση έκπτωση 1.500€

Δες τη video-δοκιμή του Isuzu D-Max

The post Οδηγούμε το Isuzu D-Max Double Cab appeared first on trcoff.gr.

Keywords
isuzu d-max, isuzu, double, double, isuzu, isuzu d-max, max, arena, auto, ford, volkswagen, toyota, led, συγκεκριμένο, εμφάνιση, apple, android, background, jpg, χλμ, low, extreme, road, ηλεκτρικος, σημαίνει, single, κινηση στους δρομους, τελη κυκλοφοριας, video, τελος ακινητων, Καλή Χρονιά, τελη κυκλοφοριας 2014, τελη κυκλοφοριας 2015, τελη κυκλοφοριας 2016, εξτρα, ωφελιμο φορτιο, αδεια, αυτοκινητα, αυτοκινητο, γωνιες, δουλεια, ζαντες, θεμα, υψος, apple, ford, volkswagen, αστερια, βαθμολογια, βρισκεται, γεγονος, γινεται, δερμα, δερματινα, δυνατοτητα, δειχνει, εδαφος, ευρω, υπαρχει, ελαστικα, εμφάνιση, επενδυσεις, επιτυχια, ετων, ευρωπη, εικονα, εκδοσεις, κινηση, κιλα, λεπτομερειες, μαυρο, μηκος, μοντελα, παντα, οδηγος, οθονη, ωφελιμο, συγκεκριμένο, ταξιδια, τιμη, φυλλα, φτερα, φορα, χλμ, χρωμιο, χρωμα, ψηφιακη, auto, arena, background, κυβικα, εξοπλισμος, extreme, ελληνικα, road, ιδιαιτερα, led, low, οργανα, πληροφοριες, σημαίνει, single, υλικα, βεβαιως, χερια
Τυχαία Θέματα