Bathurst 1000: Πως ο Stanaway από το ξέχασα πως οδηγάω έγινε δαμάζω τα βουνά

Bathurst 1000 : Ο Richie Stanaway δεν έχει ακολουθήσει κανέναν συνηθισμένο δρόμο για το Peter Brock Trophy, έχοντας υπομείνει τα ψηλά και τα χαμηλά του μηχανοκίνητου αθλητισμού τα τελευταία χρόνια και έχει πιστώσει τους Triple Eight και τον Greg Murphy που τον έβαλαν στο μονοπάτι της επιτυχίας.

Ο Stanaway θα είναι για πάντα γνωστός ως βασιλιάς του βουνού έχοντας κερδίσει το 2023 Bathurst 1000 μαζί με τον Shane van Gisbergen.

Είναι απλώς ο δεύτερος

συνδυασμός Kiwi που το έκανε και πρώτος από τότε που ο Greg Murphy και ο Steven Richards το έκαναν το 1999.

Ενώ ο van Gisbergen είναι το μεγαλύτερο αστέρι για το άθλημα, όντας τόσο ταλαντούχος είναι εκτός του NASCAR το 2024 και όχι μόνο κέρδισε τρεις από τους τελευταίους τέσσερις Μεγάλους Αγώνες, αλλά ήταν κοντά στο να τους κερδίσει για το καλύτερο μέρος μιας δεκαετίας πριν, λίγοι θα το έκαναν. είδαν τον Stanaway στο βάθρο του Bathurst να έρχεται μόλις το 2022.

Ο Stanaway παρακολούθησε το 2021 Bathurst 1000 από τον καναπέ, χωρίς να αγγίξει ένα Supercar από τότε που η πρώτη του ρωγμή σε αγώνες πλήρους απασχόλησης έληξε ξαφνικά το 2019 μετά από μια δύσκολη περίοδο στο Tickford και το περιβόητο ξόρκι με τον Garry Rogers Motorsport.

Αλλά το Kiwi έκανε μια επιστροφή σε ένα μπαλαντέρ του Erebus Motorsport με τον Greg Murphy που επέστρεφε την επόμενη χρονιά και έκανε τεράστια εντύπωση, προκρίθηκε τέταρτος και τελικά τερμάτισε 11ος σε δύσκολες συνθήκες.

Αυτή η επίδοση απέδειξε ότι είχε ξαναβρεί την αυτοπεποίθησή του και ο Triple Eight τον υπέγραψε για τη μεγαλύτερη θέση συνοδηγού στο grid.

Η κίνηση απέδωσε καλά και πραγματικά καρπούς όχι μόνο με ένα Peter Brock Trophy, αλλά και με μια συναυλία πλήρους απασχόλησης στο Grove Racing.

Πριν να κάνει ρήξη στα Supercars, ο Stanaway είχε ήδη πετύχει ένα σημαντικό ποσό στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, πηγαίνοντας στην Ευρώπη και κερδίζοντας και στις δύο σειρές τροφοδοσίας της Formula 1 GP3 και GP2, κυρίως στους δρόμους του Μονακό στο τελευταίο.

Αφού έκανε το ντεμπούτο του στο Supercars για το Super Black Racing με τον Chris Pither το 2016, αφιέρωσε περισσότερο χρόνο εστιάζοντας στους αγώνες κάτω από τότε στο εξωτερικό για πρώτη φορά το 2017 και οδήγησε στη δόξα του Sandown 500 το 2017.

Βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου: Ένας δολοφόνος έξω απ΄ το σπίτι σουΧίλιος Αναστάσιος μέσα στις 10 πιο σημαντικές προσωπικότητες της Ελληνικής Ναυτιλίας5 +1 βόμβες μεταγραφικές κινήσεις που συγκλόνισαν το MotoGPWolf: O George Russell είναι το μέλλον της F1 και της MercedesMotoGP Ινδονησία: O Bagnaia κερδίζει, το πρωτάθλημα αλλάζει ξανά

Bathurst 1000 : Ο Tickford ήταν τόσο εντυπωσιασμένος που του πρόσφερε μια πλήρης οδήγηση το 2018, αλλά δεν λειτούργησε και πήγε στο GRM την τελευταία στιγμή την επόμενη χρονιά, αλλά και αυτό έγινε δυσάρεστο.

Το Kiwi έκανε ένα πλήρες διάλειμμα από το άθλημα, αλλά τώρα επέστρεψε, ανανεωμένος και καλύτερος από ποτέ.

«Αισθάνομαι πολύ καλά, ήταν μια πολύ δύσκολη στιγμή όταν σταμάτησα να αγωνίζομαι», είπε ο Stanaway.

«Λοιπόν, αν με ρωτούσατε πριν από μερικά χρόνια αν θα ήμουν στο πρώτο σκαλί στο Bathurst, θα έλεγα ότι ένιωθα σαν ένα εκατομμύριο μίλια μακριά.

«Είναι πολύ σουρεαλιστικό να βρίσκεσαι εδώ».

Ο Stanaway άνοιξε περαιτέρω, αποκαλύπτοντας ότι η αυτοπεποίθησή του ήταν τόσο πυροβολημένη που νόμιζε ότι «ξέχασε πώς να οδηγεί» μετά το επεισόδιο GRM.

Αλλά μέσω της βοήθειας του Murphy στο περσινό μπαλαντέρ και της συνεργασίας με την πιο επιτυχημένη ομάδα όλων των εποχών, την Triple Eight φέτος, είναι έτοιμος να αντιμετωπίσει ξανά την πρόκληση των αγώνων στα Supercars.

Bathurst 1000 : «Σίγουρα ένιωσα ότι πήρα τη σωστή απόφαση εκείνη τη στιγμή (να κάνω ένα διάλειμμα)», είπε ο Stanaway.

Δεν το μετανιώνω και απόλαυσα τον χρόνο μου μακριά.

«Αλλά είχα αρκετό χρόνο μεταξύ της διακοπής των αγώνων και της ευκαιρίας για μπαλαντέρ πέρυσι, όταν ήμουν ανοιχτός στην ιδέα να επιστρέψω.

«Πέρυσι με τον Γκρεγκ χρειαζόμουν αυτή την έμπνευση για να επιστρέψω και να κάνω το ίδιο ξανά με τον Σέιν φέτος.

«Από την εμπειρία μου στη συνεργασία με το Triple Eight μου έδωσε αυτοπεποίθηση γιατί ήταν αρκετά χαμηλή μετά το 2019. Απλώς ένιωσα ότι ξέχασα πώς να οδηγώ βασικά.

«Αλλά τώρα σε μια μεγάλη ομάδα σαν αυτή μου έδωσε τεράστια ώθηση και γι’ αυτό όταν είχα την ευκαιρία να αγωνιστώ στο Grove ήμουν σίγουρος ότι ήταν το σωστό να επιστρέψω.

«Είναι πολύ ικανοποιητικό να επαναφέρεις τα πράγματα στη σωστή τους τροχιά».

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Ο Sergio Perez απολογείται σε Christian Horner και Helmut MarkoCFMoto 800MT Explore Edition η παρουσίαση που πρέπει να δεις πριν αγοράσειςΠανελλήνιο Πρωτάθλημα ταχύτητας στις Σέρρες – Αποτελέσματα21o Motor Festival και ο απόηχος δεν σταματά…

Μιχάλης Κοντιζάς για το sportime.gr.

Keywords
Τυχαία Θέματα