Γιατί μπαίνει τώρα στη μικρή λιανική η efood
Είσοδο στη μικρή λιανική με φυσικά καταστήματα κάνει η efood, ανατρέποντας τη μέχρι τώρα πορεία όπου παραδοσιακά σούπερ μάρκετ στρέφονταν στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Η ελληνική θυγατρική της Delivery Hero θα κάνει το ντεμπούτο της στην αγορά το καλοκαίρι με δύο καταστήματα με την επωνυμία efood local.
Η εταιρεία
Το νέο concept θα δώσει έμφαση στο φαγητό, με κύρια στοιχεία του καταστήματος τη γωνιά του καφέ και τη ζεστή γωνιά, ενώ παράλληλα θα διαθέτει κατηγορίες προϊόντων, όπως κάβα, καπνικά και είδη mini market, κυρίως τρόφιμα και snacks.
Σε ότι αφορά την προμήθεια των προϊόντων αυτή θα γίνεται από την «ομόσταυλη» Άλφα – Διανομές και απευθείας από τους προμηθευτές.
Το πρώτο βήμα με τα Kiosky’sΓια την εν Ελλάδι θυγατρική της γερμανικής εταιρείας το φυσικό δίκτυο δεν είναι άγνωστο. Το πρώτο βήμα έγινε όταν το 2021 εξαγόρασε τις εταιρείες του ομίλου Μούχαλη, συμπεριλαμβανομένου του δικτύου convenience stores με το brand Kiosky’s.
Ένα δίκτυο που σήμερα αριθμεί 51 καταστήματα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, καθώς και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας.
Ωστόσο, ως τυπολογία καταστήματος τα efood local αποτελούν μια διαφορετική πρόταση με διευρυμένο ωράριο λειτουργίας και με στόχο την προσέλκυση των καταναλωτών διαφορετικές ώρες της ημέρας απ΄ ότι τα convenience stores.
Σύμφωνα με πηγές κοντά στην εταιρεία, σε πρώτη φάση το πλάνο ανάπτυξης αφορά σε πρώτη φάση τα δύο καταστήματα σε γειτονιές της Αθήνας, θα αξιολογηθεί συνολικά το φυσικό δίκτυο καταστημάτων έτσι ώστε να σχεδιαστεί η περαιτέρω ανάπτυξη του.
Σύμφωνα με τον κ. Χάρη Τάκα, General Manager – Quick Commerce & Integrated Verticals, «Τo efood επεκτείνει την παρουσία του και δημιουργεί τα δικά του φυσικά καταστήματα, με το όνομα efood local. Στο μέλλον οι καταναλωτές θα μπορούν να απολαμβάνουν μια συνδυαστική εμπειρία ανάμεσα στον online και το φυσικό κόσμο.
Τα νέα στοιχεία που φέρνει το efood local είναι ο καφές και το φαγητό, με τη δημιουργία μιας ζεστής γωνιάς, ενώ δίνει έμφαση στο φαγητό grab & go.
Παράλληλα οι κατηγορίες mini market θα περιλαμβάνουν όλα τα προϊόντα των στρατηγικών συνεργατών του ομίλου στο κομμάτι της λιανικής. Τα δύο πρώτα καταστήματα θα είναι η βάση για να κατανοήσουμε καλύτερα τη μικρή λιανική και να δημιουργήσουμε ένα δίκτυο καταστημάτων νέας γενιάς με το σήμα του efood».
Διαβάστε επίσης:
NielseniQ: Το πρόβλημα της ακρίβειας σημαντικά υψηλότερο από τον παγκόσμιο μέσο όρο για τους Έλληνες καταναλωτές
Ted Baker: Το χρονικό μιας πτώσης – Τα σκάνδαλα, οι ζημιές και η προβληματική διαχείριση
Γιώργος Στάσσης: Η μετοχή της ΔΕΗ είναι φθηνή – Αυτές είναι οι προοπτικές μας
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Σούπερ μάρκετ: Ποια αλυσίδα προτιμούν οι Έλληνες και σε ποια θα ήθελαν να εργαστούν
- Ένας Κένεντι «εφιάλτης» για Μπάιντεν και Τραμπ
- Vegan & Plant-based Προϊόντα: Ψηλά στις προτιμήσεις ενός καταναλωτικού κοινού που διευρύνεται
- Στον σιδηρόδρομο και τη Mercitalia Logistics της FS στρέφεται η Amazon για τη μεταφορά των e-commerce εμπορευμάτων
- Atlas Robotics: Κατασκευή ρομποτικών συστημάτων στην Ελλάδα
- Eξαγορά πλασματικών ετών: Νωρίτερα στη σύνταξη και με «φουσκωμένες» αποδοχές – Ποια είναι τα κόστη εξαγορών
- Συντάξεις: Αυτά είναι τα 5 σενάρια που επεξεργάζεται το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης για τις αυξήσεις
- Frank&Fame | Πλαίσιο | Τηλεόραση
- Το 9ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, δείτε live
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Mononews
- Τερεζάκης: Εγινε το μοντάζ στο ηχητικό ντοκουμέντο – Πώς αντιδρούν τα κόμματα
- Γιατί μπαίνει τώρα στη μικρή λιανική η efood
- Νέα στρατηγική για τη σωτηρία του αρχαίου θεάτρου της Δωδώνης
- NielseniQ: Το πρόβλημα της ακρίβειας σημαντικά υψηλότερο από τον παγκόσμιο μέσο όρο για τους Έλληνες καταναλωτές
- Καιρός: Αίθριος με υψηλές για την εποχή θερμοκρασίες
- Τελευταία Νέα Mononews
- Γιατί μπαίνει τώρα στη μικρή λιανική η efood
- Νέα στρατηγική για τη σωτηρία του αρχαίου θεάτρου της Δωδώνης
- NielseniQ: Το πρόβλημα της ακρίβειας σημαντικά υψηλότερο από τον παγκόσμιο μέσο όρο για τους Έλληνες καταναλωτές
- Καιρός: Αίθριος με υψηλές για την εποχή θερμοκρασίες
- Τερεζάκης: Εγινε το μοντάζ στο ηχητικό ντοκουμέντο – Πώς αντιδρούν τα κόμματα
- Γιώργος Μαζωνάκης: Ναός κοσμημάτων με την Ιλεάνα Μακρή
- Σουζάνα Λασκαρίδη: eshop με σπιτικά αντικείμενα ντιζάιν
- Ted Baker: Το χρονικό μιας πτώσης – Τα σκάνδαλα, οι ζημιές και η προβληματική διαχείριση
- Βαριά πρόστιμα για όσους παρεμποδίζουν την πρόσβαση στις παραλίες – Μέσα σε 3 ώρες θα διαλύονται τα… beach party
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Η Μεγάλη Μετάβαση στο επίκεντρο του 9ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών – Η έναρξη των εργασίων από την ΠτΔ
- Ποιον συνθέτη και τραγουδοποιό «τρομάζει» η Τεχνητή Νοημοσύνη
- Για πρώτη φορά Ελλάδα – Ινδία υπέγραψαν Πρόγραμμα Στρατιωτικής Συνεργασίας – Πώς αλλάζει η γεωγραφία
- efood: Καλοκαίρι ανοίγουν τα πρώτα καταστήματα – Η στρατηγική
- ΔΕΗ: Θέτει στόχο για τα EBITDA στα 1,7 δισ. ευρώ για το 2024
- Στεγαστικά δάνεια για νέους με προνομιακούς όρους: Η Εθνική χρηματοδοτεί έως το 90% της αξίας του ακινήτου
- ΕΟΠΥΥ: Διαθέτει 76 εκατ. ευρώ για τη βελτίωση υπηρεσιών και για οικονομικούς ελέγχους
- Ικτίνος: Με νέα λατομεία και μεγάλα projects στο εξωτερικό στοχεύει στην επιστροφή στα κέρδη
- Πλέον και οι πλούσιοι ψωνίζουν από… τα Lidl – Πώς άλλαξε ο «χάρτης» των σούπερ μάρκετ
- Τα βάρη της «γενιάς σάντουιτς» – Πώς μπορούν να ελαφρυνθούν