ΠΕΠΕ: Μηχανοδηγοί και επιβάτες κινδύνεψαν από δέντρο που βρέθηκε στη σιδηροδρομική γραμμή
Μηχανοδηγοί και επιβάτες κινδύνεψαν από δέντρο που βρέθηκε στη γραμμή, φέρνοντας στο προσκήνιο την εικόνα εγκατάλειψης του σιδηροδρόμου, όπως αναφέρει, σε σημερινή ανακοίνωσή της, η ΠΕΠΕ.
Η ανακοίνωση της ΠΕΠΕΓια άλλη μια φορά μηχανοδηγοί & επιβάτες κινδύνεψαν από δέντρο που βρέθηκε στη γραμμή φέρνοντας στο προσκήνιο την εικόνα εγκατάλειψης του σιδηροδρόμου.
Ίσως η ασφάλεια και η υγεία των εργαζόμενων να μην είναι σημαντική. Ίσως για η ταλαιπωρία των επιβατών να έχει μικρή αξία για κάποιους, σίγουρα όχι όμως για εμάς.
Την ώρα όμως που τα δέντρα πέφτουν
Είναι γνωστό ότι στο ένα περιστατικό παραβίασης ερυθρού σηματοδότη τον περασμένο Δεκέμβριο, μηχανοδηγός ήταν ο Πρόεδρος του Σωματείου μας.
Όχι «τυχαία», το συγκεκριμένο περιστατικό έγινε πρωτοσέλιδο και παρουσιάστηκε ως “παραλίγο ” νέα Τέμπη και εντελώς «τυχαία» και η ΡΑΣ καλεί σε ακρόαση για αυτό.
Αναρωτιόμαστε, αν υπάρχει έστω και ΕΝΑ πρόστιμο που να επιβλήθηκε στον Διαχειριστή Υποδομής από την ΡΑΣ και αν η Αρχή κάλεσε σε ακρόαση και την Διοίκηση του ΟΣΕ, γιατί τίποτα δεν λειτουργεί στην διαδρομή Κιάτο – Λιόσια εδώ και 14 χρόνια.
ΡΩΤΑΜΕ την πολιτική ηγεσία του ΥΜΕ τα εξής:
ΡΩΤΑΜΕ αν είναι σε γνώση της οποιαδήποτε ποινή τα τελευταία χρόνια για λάθος χειρισμούς στελεχών που με παραλείψεις ή λάθη τους θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια κυκλοφορίας και την υγεία εργαζομένων και επιβατών. Θα τιμωρηθεί κάποιος για την εγκατάλειψη του δικτύου και τα δέντρα που πέφτουν στα κεφάλια μας σχεδόν εβδομαδιαία;
ΡΩΤΑΜΕ γιατί ο ΟΣΕ δεν προσλαμβάνει μόνιμο προσωπικό για την συντήρηση της υποδομής και συνεχώς προκηρύσσονται μικρές εργολαβίες που AΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ λύνουν το πρόβλημα.
ΡΩΤΑΜΕ και πάλι για τις αλλοιωμένες συνομιλίες, την διαρροή μονταρισμένων ηχητικών στα ΜΜΕ πριν τα παραλάβουν οι αρμόδιες αρχές και για να εξυφανθεί η θεωρία του «μοναδικού ανθρώπινου λάθους» στο έγκλημα των Τεμπών.
ΡΩΤΑΜΕ για την υποχρηματοδότηση του σιδηροδρόμου και τα δεκάδες εκατομμύρια ευρώ που ΟΦΕΊΛΟΝΤΑΙ από το Ελληνικό δημόσιο στις εταιρείες εκμετάλλευσης , οι οποίες με τη σειρά τους εξαναγκάζονται σε καθυστέρηση στην πληρωμή των Τελών υποδομής προς τον ΟΣΕ.
Υποχρηματοδότηση που καθιστά προβληματική την λειτουργία του μέσου και ανέφικτη ακόμα και την σκέψη επενδύσεων που θα αναβαθμίσουν την ποιότητα μεταφοράς δημιουργώντας προστιθέμενη αξία για την Ελληνική Οικονομία.
ΡΩΤΑΜΕ Τι θα γίνει με τον «ακέφαλο» ΟΣΕ καθώς εκτός από τον εδώ και 1 χρόνο «μεταβατικό» Δ/νων Σύμβουλο, σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιεύματα δεν έχει πλέον ΟΥΤΕ Διοικητικό Συμβούλιο και άρα αδυνατεί να λάβει οποιαδήποτε απόφαση!
Επειδή για τους μηχανοδηγούς ουσία δεν είναι η επικοινωνία περιμένουνε με ειλικρινές ενδιαφέρον τις απαντήσεις του Υπουργείου Μεταφορών Υποδομών, καθώς επίσης περιμένουμε ακόμα την απάντηση στο αίτημα για συνάντηση που έχουμε καταθέσει εδώ και αρκετές ημέρες.
Το άρθρο ΠΕΠΕ: Μηχανοδηγοί και επιβάτες κινδύνεψαν από δέντρο που βρέθηκε στη σιδηροδρομική γραμμή εμφανίστηκε πρώτα στο Metaforespress.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Οφειλές στον ΕΦΚΑ: Έρχεται νέα ρύθμιση από το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης-Τι εξετάζεται
- ΑΔΕΔΥ: 24ωρη πανελλαδική απεργία στις 21 Μαΐου
- Univators: Skilling Future Digital Innovators – Το καινοτόμο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Κέντρου Ψηφιακής Καινοτομίας της Pfizer
- Mitsotakis in meeting with IFPMA: Placing special emphasis on innovation
- Αυτή είναι η «χρυσή» επτάδα των πλουσιότερων ανθρώπων του κόσμου για το 2024
- Πλειστηριασμοί: Τι άλλαξε χέρια και τι έμεινε στα… αζήτητα
- Αγ. Παντελεήμονας: Συνελήφθη 69χρονος τραγουδιστής για ενδοοικογενειακή βία
- «RiceCube»: Τα υπολείμματα ορυζώνων χρησιμοποιούνται για την παραγωγή τούβλων
- Κατατέθηκαν 39 εκατ. ευρώ σε περισσότερους από 307.000 αγρότες για την επιστροφή του ΕΦΚ πετρελαίου
- ΣτΕ: Νέο μπλόκο σε εκτός σχεδίου δόμηση – Ποιες αλλαγές έρχονται
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις metaforespress
- Τελευταία Νέα metaforespress
- ΠΕΠΕ: Μηχανοδηγοί και επιβάτες κινδύνεψαν από δέντρο που βρέθηκε στη σιδηροδρομική γραμμή
- Χρήστος Σταϊκούρας: Δρομολογούμε την αξιοποίηση των δύο νέων Διευρωπαϊκών Σιδηροδρομικών Αξόνων
- Με τέτοιες συμφωνίες (Juneyao Air / Σαγκάη), ανεβαίνει επίπεδο το αεροδρόμιο της Αθήνας
- Μεγαλύτερο budget για τις μεταφορές διεκδικεί σύσσωμος ο κλάδος από την ΕΕ
- Μεγαλύτερο budget για τις μεταφορές διεκδικεί ο σύσσωμος ο κλάδος των μεταφορών
- Σε άμεση καταγγελία κλοπών και διαρρήξεων σε βάρος τους απαιτείται να προβαίνουν οι επιχειρήσεις της ΒΙΠΕΘ
- «Ανάσα» για τα ΕΛΤΑ: Κέρδισαν τους διαγωνισμούς για την αλληλογραφία του Δημοσίου και του ΕΦΚΑ
- Διπλασιάστηκαν οι σταθμοί φόρτισης ΔΕΗ Blue
- Στο “μικροσκόπιο” της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας η κατασκευή της σήραγγας Zheleznitsa στη Βουλγαρία
- Η πορεία εκσυγχρονισμού των 14 Βιομηχανικών Πάρκων της ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Δίκη Folli Follie: Ολοκλήρωσε την απολογία του ο Δημ. Κουτσολιούτσος
- Πλειστηριασμοί: Τι άλλαξε χέρια και τι έμεινε στα… αζήτητα
- Συνεργασία ΣΕΠΑΝ-ΕΝΔΙΑΛΕ ΑΕ για την κυκλική οικονομία
- Σε κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικού αποκλεισμού το 26,1% του πληθυσμού της Ελλάδας – Ποιες ομάδες πλήττονται περισσότερο
- Η μάχη του ΣτΕ για το καζίνο της Πάρνηθας
- ΕΛΣΤΑΤ: Κατά 2,4 ποσοστιαίες μονάδες μειώθηκε η οικονομική ανισότητα στη χώρα από το 2015
- Γάζα: Ούτε και η ανθρωπιστική βοήθεια δεν είναι ασφαλής
- Τουρκία: Διαμαρτυρίες και συλλήψεις μετά την απόφαση για την αντικατάσταση ενός κούρδου δημάρχου
- Delphi Economic Forum: Με επίκεντρο τη "Μεγάλη Μετάβαση" και 3.000 ομιλητές η φετινή διοργάνωση
- ΕΛΣΤΑΤ: Το 26,1% της χώρας σε κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικού αποκλεισμού το 2023, από 26,3% το 2022