Ταχιάος: Μέχρι το Μάιο του 2027 θα λειτουργήσει το Flyover στη Θεσσαλονίκη
Την εκτίμησή του ότι ο χρόνος έναρξης της υπερυψωμένης λεωφόρου ταχείας κυκλοφορίας (Flyover ) στη Θεσσαλονίκη θα είναι στα μέσα Μαϊου του 2027 επανέλαβε o υφυπουργός Υποδομών & Μεταφορών Νίκος Ταχιάος διευκρινίζοντας ότι το μόνο που μπορεί να καθυστερήσει το έργο είναι πολιτικοί λόγοι ή δικαστικές εμπλοκές.
Μιλώντας σε ημερίδα για το Flyover που διοργάνωσε το πρωί το Ράδιο Θεσσαλονίκη
“Η ιστορία τράβηξε μέχρι το 2018 γιατί έκαναν το ΜΕΤΡΟ πολιτικό παιχνίδι” συμπλήρωσε.
Στον απόλυτο επιμερισμό του κυκλοφοριακού που θα επιτευχθεί με τη λειτουργία του Μετρό και την ολοκλήρωση του Flyover, σε συνδυασμό με την αναδιαμόρφωση των λεωφορειακών γραμμών, επικεντρώθηκε στην ομιλία του ο Διευθύνων Σύμβουλος & Αντιπρόεδρος ΔΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Νίκος Κουρέτας.Επικαλούμενος στοιχεία έρευνας της εταιρίας σε δείγμα 13.000 νοικοκυριών, σε 658 χιλιόμετρα οδών του πολεοδομικού συγκροτήματος αλλά και σε μελέτες μετακινήσεων που θα παρουσιαστεί σε λίγες μέρες, ο κ. Κουρέτας τόνισε ότι το 2030 θα αποφορτιστούν όλοι οι οδικές αρτηρίες από το “κόκκινο” που είναι σήμερα και θα αυξηθεί κατά 50% η χρήση των μέσων συγκοινωνίας. Για τα δε έργα του μετρό, είπε ότι παραδόθηκαν όλοι οι επιφανειακοί χώροι εκτός από ένα μικρό φρέαρ στη Βενιζέλου που σύντομα θα είναι έτοιμο.
Τον λόγο που σχετίζεται το Flyover με τη ΔΕΘ εξήγησε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΘ-HELEXPO Κυριάκος Ποζρικίδης θέτοντας ως παράδειγμα την πρόσφατη έκθεση Agrotica όπου για να εξυπηρετηθεί η αθρόα προσέλευση, χρησιμοποιήθηκαν 4 περιφερειακοί χώροι στάθμευσης. “Σε ένα τετραήμερο, είχαμε παρκαρισμένα 6.500 αυτοκίνητα με τους επιβάτες να παραλαμβάνουν λεωφορεία ανά μισή ώρα με κατεύθυνση τη ΔΕΘ”.
Το 90% των πολιτών εκτιμά ότι δεν θα τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα κατασκευής
Απογοητευμένοι εμφανίζονται οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης για το Flyover όπως προκύπτει σε έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία δημοσκοπήσεων Interview για λογαριασμό του Ράδιο Θεσσαλονίκη 94.5 και παρουσιάστηκε στη σημερινή ημερίδα.
Στην έρευνα που έγινε σε δείγμα 4.101 ατόμων στο πολεοδομικό συγκρότημα Θεσσαλονίκης την χρονική περίοδο Φεβρουαρίου-Μαρτίου 2024, το 90% θεωρεί ότι δεν θα τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα κατασκευής, το 54% ότι δεν θα βοηθήσει στο κυκλοφοριακό πρόβλημα και το 58% των ερωτώμενων δεν συμφωνεί με την κατασκευή του Flyover, έναντι του 42% που συμφωνεί.
Το 83% δήλωσε ότι το έργο έπρεπε να ξεκινήσει μετά την ολοκλήρωση του Μετρό και το 95% θεωρεί ότι η κατασκευή του έργου επιβαρύνει το κυκλοφοριακό πρόβλημα. Σημαντική είναι και η επιβάρυνση που καταγράφεται καθημερινά στις μετακινήσεις αφού οι περισσότεροι δηλώνουν από 30 έως 45 λεπτά ημερησίως, κυρίως από τα ανατολικά στα δυτικά. Μάλιστα, όπως εξήγησε ο Γιώργος Ηλιάδης, ιδιοκτήτης μεταφορικής, η Θεσσαλονίκη αναπτύσσεται κυρίως δυτικά για επαγγελματικούς λόγους και ανατολικά για κατοικίες.
“Όσο χρόνο κάναμε να πάμε Κατερίνη, τόσο κάνουμε τώρα από την μία άκρη στην άλλη από τον περιφερειακό” είπε κάνοντας ιδιαίτερη μνεία στην έλλειψη ΛΕΑ αλλά και στην αύξηση των μικρών φορτηγών για διανομές.
Πάντως η διευθύντρια της Τροχαίας Θεσσαλονίκης Παρασκευή Παπαγεωργοπούλου έκανε λόγο για αυτονόητη, πλέον, βεβαίωση παράνομων σταθμεύσεων και την απελευθέρωση των λεωφορειολωρίδων από σταθμευμένα οχήματα, δίνοντας τέλος στην επικρατούσα νοοτροπία του … διπλοπαρκαρίσματος.
Πηγή: ΑΠΕ
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Σώτη Τριανταφύλλου: «Δεν έχω σκοπό να αρέσω σε κανέναν»
- Άντζελα Γκερέκου: Εργαζόμαστε για μια καλύτερη κοινωνία με ίσες ευκαιρίες για όλους
- Έρευνα: Ένας στους 4 δεν έχει να πληρώσει για φάρμακα και θεραπείες
- Λίβανος: Τουλάχιστον πέντε άμαχοι νεκροί σε ισραηλινή επίθεση με στόχο ένα σπίτι
- Τουλάχιστον 28 drones που εκτόξευσαν οι Χούθι κατέρριψαν αμερικανικές δυνάμεις
- Ταχιάος: Μέχρι το Μάιο του 2027 θα λειτουργήσει το Flyover στη Θεσσαλονίκη
- Basket League: Νίκη του Προμηθέα στα Λιόσια
- OHE: Σε συνεχή επαφή με εταίρους στην Κύπρο για το θαλάσσιο διάδρομο στη Γάζα
- Τέμπη: Λεπτό προς λεπτό η στιγμή της μοιραίας σύγκρουσης (video)
- ΓΣΕΒΕΕ: Ζήτησε κοινή πρόταση νόμου των κομμάτων που να διασφαλίζει την πρώτη κατοικία και την επαγγελματική στέγη των μικρών επιχειρήσεων
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις BankWars
- Τελευταία Νέα BankWars
- Ταχιάος: Μέχρι το Μάιο του 2027 θα λειτουργήσει το Flyover στη Θεσσαλονίκη
- Το Ισραήλ βομβάρδισε το μεγαλύτερο συγκρότημα κατοικιών στη Ράφα
- Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων της Κυριακής 10 Μαρτίου 2024
- Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ για την περίοδο 11 έως 15 Μαρτίου
- Τροχαία Αττικής: 1.789 τροχονομικοί έλεγχοι και 596 παραβάσεις το τελευταίο εικοσιτετράωρο
- Διεθνείς αγορές: Πώς ερμηνεύονται τα υψηλά ρεκόρ στα χρηματιστήρια, τον χρυσό και το bitcoin
- Νεαρή ερευνήτρια από τη Δράμα αναπτύσσει πρωτοποριακό βιοαισθητήρα για έγκαιρη διάγνωση καρκίνου του δέρματος
- διαΝΕΟσις: Ένας στους δύο Έλληνες δηλώνουν ότι τους περίσσεψαν φάρμακα τον τελευταίο χρόνο
- Σε άνθιση η αγορά εταιρικών ομολόγων – Διαπραγμάτευση 24 εκδόσεων στο Χρηματιστήριο
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Επαφές του ΟΗΕ στην Κύπρο για τη μεταφορά βοήθειας στη Γάζα
- Οι νέες προτεραιότητες της κυβέρνησης και οι στρατηγικές επιλογές ενόψει των ευρωεκλογών
- Alaska Airlines: Συνεργασία με το υπ. Δικαιοσύνης των ΗΠΑ για την έκρηξη στο Boeing 737 MAX
- Κύπρος: Αναχωρεί εντός του επόμενου 24ωρου πλοίο με ανθρωπιστική βοήθεια για τη Γάζα
- Ένα Old Hollywood πάρτι με φιλανθρωπικό χαρακτήρα, η Ντένη Θεοχαράκη και οι αναμνήσεις της και τα 17 χρόνια ΑΝΑΣΑ της Ζέτας Δούκα
- Άντζελα Γκερέκου: Εργαζόμαστε για μια καλύτερη κοινωνία με ίσες ευκαιρίες για όλους
- Prada: Επενδύσεις ύψους 1 δισ. ευρώ σε «νέας γενιάς» πολυτελή καταστήματα
- Xριστίνα Μαργέλου (Eurobank): Σημαντικός ο ρόλος των επιχειρήσεων στη δημιουργία μίας κουλτούρας ισότητας & συμπερίληψης
- Ανατροπές στην κατασκευή κτιρίων φέρνει το ΣτΕ – Η απόφαση για τον Άλιμο και ρύθμιση που ετοιμάζεται
- Σώτη Τριανταφύλλου: «Δεν έχω σκοπό να αρέσω σε κανέναν»