NielsenIQ: Το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή στα σούπερ μάρκετ
Το προφίλ του μέσου Έλληνα καταναλωτή στα καταστήματα των σούπερ μάρκετ σκιαγραφεί η έρευνα Shopper Trends της NielsenIQ. Ειδικότερα, ο μέσος αγοραστής, είναι γυναίκα 39 ετών, λίγο νεότερη από τη μέση ηλικία του πληθυσμού στη χώρα, που είναι τα 42 έτη και πρόκειται για το άτομο που είναι κυρίως υπεύθυνο για την πλειοψηφία των αγορών στο νοικοκυριό.
Οι κύριες αγορές του νοικοκυριού πραγματοποιούνται σε εβδομαδιαία βάση, ενώ αντίστοιχα, οι συμπληρωματικές/έκτακτες αγορές πραγματοποιούνται κατά μέσο όρο 2 φορές την εβδομάδα, σε καταστήματα όχι μίας, αλλά
Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, το ποσό της μηνιαίας δαπάνης για τα ψώνια του νοικοκυριού στο σούπερ μάρκετ υπολογίστηκε από τους ερωτώμενους στα 329 ευρώ, προσαυξημένο κατά 5% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, αποτελώντας μάλιστα και την υψηλότερη τιμή της τελευταίας τετραετίας, όπως αυτή αποτυπώνεται μέσα από την έρευνα. Η Ελλάδα εξακολουθεί να βρίσκεται χαμηλότερα από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, ο οποίος είναι στα 352 ευρώ, ωστόσο υψηλότερα από αγορές με μεγαλύτερο ΑΕΠ, όπως η Γερμανία, με την κατάταξη της τελευταίας να μπορεί να ερμηνευθεί από την ισχυρή παρουσία των μεγάλων εκπτωτικών καταστημάτων και την ευρεία γκάμα των επιλογών σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.
Αναφορικά με το θέμα των τιμών και των προσφορών, οι αγοραστές δηλώνουν ότι αισθάνονται τις τιμές να αυξάνονται και ως μηχανισμός συγκράτησης των προϋπολογισμών τους αποτελεί κυρίως η επικέντρωση τους στην προμήθεια βασικών ειδών και ο περιορισμός ενδεχόμενων πολυτελειών. Μάλιστα, σχεδόν 2 στους 3 αγοραστές δηλώνουν ότι έχουν ικανοποιητική γνώση των τιμών των προϊόντων που βρίσκονται μέσα στο καλάθι τους και αγοράζουν σε τακτική βάση και με τη συντριπτική πλειοψηφία αυτών να είναι σε θέση να αντιληφθούν τις όποιες αλλαγές της τιμής.
Όσον αφορά στις προωθητικές ενέργειες αυτές φαίνεται να επηρεάζουν την πιστότητα στις μάρκες αλλά και στα καταστήματα με 1 στους 4 αγοραστές να δηλώνει πως αλλάζει είτε μάρκα είτε κατάστημα, ανάλογα με το που έχει τις καλύτερες προσφορές για το συγκεκριμένο αγοραστικό του ταξίδι.
Οι προϊοντικές κατηγορίες που εντοπίζονται με τη μεγαλύτερη συχνότητα μέσα στο καλάθι του αγοραστή αφορούν τα βασικά είδη διατροφής, κυρίως τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά, οι αμυλούχες κατηγορίες και τα λοιπά γαλακτομικά. Ο καταναλωτής επιλέγει κυρίως φρέσκο κρέας, πουλερικά, φρέσκα φρούτα και λαχανικά αλλά και φρέσκο γάλα. Επίσης επιλέγει snacks, σοκολάτες / μπισκότα αλλά και αναψυκτικά.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- «Ελ. Βενιζέλος»: Αύξηση 20% τον Μάρτιο στην επιβατική κίνηση
- CESOP: Σε λειτουργία η υποβολή δεδομένων διασυνοριακών πληρωμών
- Ozempic face: Η ανεπιθύμητη παρενέργεια που οδηγεί τους ασθενείς στην πλαστική χειρουργική
- Χωρίς πλοία την Τετάρτη 17 Απριλίου, 24ωρη απεργία από την ΠΝΟ
- Ανακηρύσσονται δύο νέα θαλάσσια πάρκα σε Αιγαίο και Ιόνιο - Τα δύο ζητήματα
- Αυτές είναι οι 4 συνήθειες που βλάπτουν ανεπανόρθωτα την υγεία μας
- Έλεγχοι της ΑΑΔΕ σε όλες τις επιχειρήσεις για τη διασύνδεση POS - ταμειακών μηχανών
- Στην Ήπειρο η διοίκηση της Τρ. Πειραιώς - Στα Ιωάννινα η ψηφιακή τράπεζα Snappi
- Δελφοί: Απεγκλωβίστηκε τραυματισμένη γυναίκα από δύσβατο σημείο – Μεταφέρθηκε στη Λαμία με ελικόπτερο
- ΔΕΗ: Σε λειτουργία το ανανεωμένο κατάστημα στην Πάτρα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις BankWars
- Bloomberg: Η ΕΚΤ θα μειώνει τα επιτόκια μία φορά το τρίμηνο από τον Ιούνιο
- Motor Oil: Οι βασικοι παράγοντες διαμόρφωσης των οικονομικών μεγεθών – Πως θα κινηθεί το 2024
- Eurobank: Νέα υψηλότερη τιμή στόχος στα 2,60 ευρώ απο την Jefferies και σύσταση αγοράς
- Το κατάστημα ΔΕΗ στην Πάτρα στη νέα εποχή εξυπηρέτησης
- Σε κλοιό διεθνών πιέσεων το Χρηματιστήριο – «Κοκκίνισε» ξανά το ταμπλό
- Χρήστος Μεγάλου: Η Τράπεζα Πειραιώς θα συνεχίσει τη χρηματοδότηση των ελληνικών επιχειρήσεων με δυναμικό τρόπο
- NielsenIQ: Το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή στα σούπερ μάρκετ
- Σημαντικές απώλειες στα ασιατικά χρηματιστήρια
- Ισχυρές πιέσεις στα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια στην σκιά της Fed
- Τελευταία Νέα BankWars
- NielsenIQ: Το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή στα σούπερ μάρκετ
- Σε κλοιό διεθνών πιέσεων το Χρηματιστήριο – «Κοκκίνισε» ξανά το ταμπλό
- Eurobank: Νέα υψηλότερη τιμή στόχος στα 2,60 ευρώ απο την Jefferies και σύσταση αγοράς
- Το κατάστημα ΔΕΗ στην Πάτρα στη νέα εποχή εξυπηρέτησης
- Ισχυρές πιέσεις στα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια στην σκιά της Fed
- Σημαντικές απώλειες στα ασιατικά χρηματιστήρια
- Bloomberg: Η ΕΚΤ θα μειώνει τα επιτόκια μία φορά το τρίμηνο από τον Ιούνιο
- Χρήστος Μεγάλου: Η Τράπεζα Πειραιώς θα συνεχίσει τη χρηματοδότηση των ελληνικών επιχειρήσεων με δυναμικό τρόπο
- Motor Oil: Οι βασικοι παράγοντες διαμόρφωσης των οικονομικών μεγεθών – Πως θα κινηθεί το 2024
- Ελ. Βενιζέλος: Αύξηση 20% στην επιβατική κίνηση τον Μάρτιο
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- ΕΝΦΙΑ: Αντίστροφη μέτρηση για τα νέα εκκαθαριστικά – Πότε πρέπει να πληρωθεί η 1η δόση
- NielsenIQ: Το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή στα σούπερ μάρκετ
- Όλγα Τζωρτζ: «…Η τέχνη ανοίγει αστείρευτα δρόμους για έκφραση, εκδήλωση και εκπαίδευση…»
- «Το Χαμόγελο του Παιδιού» μαζί με την Coffee Island παρουσιάζουν ταινία κατά του Bullying
- Έλεγχοι της ΑΑΔΕ σε όλες τις επιχειρήσεις για τη διασύνδεση POS - ταμειακών μηχανών
- Eurobank: Νέα υψηλότερη τιμή στόχος στα 2,60 ευρώ από την Jefferies και σύσταση αγοράς
- ΑΑΔΕ: Μπαράζ ελέγχων για διασύνδεση POS-ταμειακών μηχανών
- Απόφαση ΣτΕ: Να ενημερωθεί ο Νίκος Ανδρουλάκης για τις υποκλοπές
- Πτώση στο άνοιγμα για τις ευρωαγορές
- Σύνδεση ταμειακών μηχανών – POS: Τα ραβασάκια της ΑΑΔΕ, το «κυνήγι» των επιχειρήσεων και ο πέλεκυς των 20.000 ευρώ