Τι θα γινόταν αν ο καφές τελείωνε για πάντα; Η νέα καμπάνια της Lavazza για την Ημέρα της Γης
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γης, η Lavazza, η κορυφαία εταιρεία καφέ της Ιταλίας, ξεκινά μια νέα παγκόσμια καμπάνια σε συνεργασία με την εταιρεία Freeda Platform για να ευαισθητοποιήσει το κοινό σχετικά με τη σημασία της φροντίδας
Η καμπάνια, στην οποία πρωταγωνιστεί ο κωμικός και ψηφιακός δημιουργός Adrian Bliss, απεικονίζει σατιρικά τον κίνδυνο εξαφάνισης του καφέ ως μία από τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής και υπογραμμίζει τη δέσμευση του Ιδρύματος Lavazza για την εκπαίδευση των καλλιεργητών καφέ.
Η καμπάνια σχεδιάστηκε ως εξής: o παρουσιαστής, Βliss σε ένα δελτίο ειδήσεων, ανακοινώνει μια ανεπιβεβαίωτη ιστορία, ότι το προηγούμενο βράδυ ο κόσμος ξέμεινε από καφέ. Στη συνέχεια, βλέπουμε ανθρώπους από όλο τον κόσμο – τους οποίους υποδύεται σαρκαστικά ο Bliss – να αντιδρούν στην είδηση με απελπισία και απόγνωση. Επιστρέφοντας στο στούντιο, η ανακοίνωση αποκαλύπτεται ως ψεύτικη είδηση.
Προς το παρόν αυτό είναι μυθοπλασία
Σήμερα ο καφές αποτελεί μέρος της καθημερινότητας εκατομμυρίων ανθρώπων, αλλά μια μέρα μπορεί να μην είναι πια έτσι. Εδώ και χρόνια, μάλιστα, το Ίδρυμα Lavazza έχει δεσμευτεί για τη βελτίωση της ποιότητας της παραγωγής του καφέ, και την χρήση ορθών γεωργικών πρακτικών, ώστε να μπορέσουν οι παραγωγοί να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στις επιπτώσεις των αλλαγών. Ως εκ τούτου, ο Adrian Bliss εγκαινιάζει ένα μήνυμα ευαισθητοποίησης για να μας υπενθυμίσει ότι κάθε μέρα είναι η Ημέρα της Γης.
«Η βιωσιμότητα αποτελεί στρατηγικό πυλώνα για την πορεία της Lavazza. Η ευαισθητοποίηση όσο το δυνατόν περισσότερων ανθρώπων σχετικά με το σεβασμό του περιβάλλοντος, μέσω πρωτότυπων και δημιουργικών μεθόδων επικοινωνίας, είναι η στρατηγική που μας διακρίνει εδώ και χρόνια», σχολίασε ο Carlo Colpo, Διευθυντής Επικοινωνίας Μάρκετινγκ και Διευθυντής Brand Home του Ομίλου Lavazza.
«Tην Παγκόσμια Ημέρα της Γης, εγκαινιάζουμε αυτή την ψηφιακή καμπάνια, όπου υιοθετώντας το ανησυχητικό σενάριο ότι τα αποθέματα καφέ θα εξαντληθούν, προωθούμε το μήνυμα της κοινωνικής ευθύνης και ανταλλαγής καλών πρακτικών, δύο πρωτοβουλίες που η Lavazza ακολουθεί εδώ και πολύ καιρό».
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ FREEDA
Σε συνέχεια της ανανέωσης της συνεργασίας με την εταιρεία Freeda Platform (* )ο διευθύνων σύμβουλος της Freeda Andrea Scotti Calderini τόνισε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεχίζουμε τη συνεργασία μας με τη Lavazza, αυτή τη φορά σε ρόλο στρατηγικού συνεργάτη για την προώθηση του παγκόσμιου οράματος της μάρκας. Θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε στενά με την ομάδα της Lavazza, αξιοποιώντας τα δεδομένα και τη δημιουργικότητα για να βοηθήσουμε τη μάρκα να πει την ιστορία της, να ακούσει και να κατανοήσει καλύτερα τους καταναλωτές σε διάφορες χώρες».
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
Η δημιουργικότητα διαδραματίζει βασικό ρόλο στο να καταστεί το όραμα της Lavazza τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο όσο και σε τοπικό. Η δέσμευση της Lavazza για προσαρμογή των μηνυμάτων ανάλογα με τις ανάγκες των διαφόρων κοινοτήτων αποτελεί το κλειδί για την επιτυχία της στρατηγικής της.
Η προσέγγιση της Freeda Platform βασίζεται στη δημιουργικότητα με βάση τα δεδομένα και συνδυάζει τα μέσα ενημέρωσης και εργαλεία ανάλυσης δεδομένων για στοχευμένες στρατηγικές. Αυτή η προσέγγιση όχι μόνο εμπλουτίζει τα brand αλλά αποδίδει και μετρήσιμα αποτελέσματα.
Η παγκόσμια καμπάνια ξεκίνησε στα ψηφιακά και κοινωνικά κανάλια της μάρκας από τις 18 Απριλίου.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Eurovision: Οι «ελληνικοί» αλγόριθμοι που αποκαλύπτουν τις γεωγραφικές… συμπάθειες των χωρών
- «Άνοιξη» των κρυπτονομισμάτων στη Μέση Ανατολή: Οι συναλλαγές αυξήθηκαν 166% και έπεται συνέχεια
- Eurostat: Την δεύτερη μεγαλύτερη μείωση χρέους στην ΕΕ είχε η Ελλάδα το 2023 -νΔείτε αναλυτικά τα στοιχεία
- Εφορία: Φέσια άνω του 1 δισ. ευρώ τον Φεβρουάριο – Τα στοιχεία για το πρώτο τρίμηνο του 2024
- «Πέφτουν στα ναρκωτικά» για να κάνουν…καριέρα – Μια επικίνδυνη μόδα μεταξύ εργαζομένων και στελεχών
- Ρωσία: Ο τσετσένος ηγέτης Ραμζάν Καντίροφ πάσχει από νεκρωτική παγκρεατίτιδα
- Ε65: Εγκαινιάζεται το τμήμα Λαμία-Καλαμπάκα -Δραστική μείωση του χρόνου προς δημοφιλείς προορισμούς
- Μακρόν σε Νετανιάχου: Να αποφευχθεί η κλιμάκωση της βίας στη Μέση Ανατολή
- Στα εγκαίνια του Ε65 την Τρίτη ο Κυρ. Μητσοτάκης
- Ζαχαράκη - «Στέγαση και Εργασία για τους άστεγους»: Σε 60 από 24 οι Δήμοι που μετέχουν στο πρόγραμμα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Emea.gr
- Τι θα γινόταν αν ο καφές τελείωνε για πάντα; Η νέα καμπάνια της Lavazza για την Ημέρα της Γης
- Costa Navarino: Σημείο συνάντησης για τον πολιτισμό, τις παραδόσεις και τη γαστρονομία
- Οι δράσεις του ΥΠΑΑΤ για τη στήριξη αμπελουργών & οινοποιών
- Αναμορφώνεται το πρόγραμμα «Στέγαση και Εργασία για τους αστέγους»
- Ο Σκυλακάκης προανήγγειλε το «Εξοικονομώ – Σύνδεση με το Δίκτυο Αποχέτευσης»
- Τελευταία Νέα Emea.gr
- Τι θα γινόταν αν ο καφές τελείωνε για πάντα; Η νέα καμπάνια της Lavazza για την Ημέρα της Γης
- Costa Navarino: Σημείο συνάντησης για τον πολιτισμό, τις παραδόσεις και τη γαστρονομία
- Αναμορφώνεται το πρόγραμμα «Στέγαση και Εργασία για τους αστέγους»
- Ο Σκυλακάκης προανήγγειλε το «Εξοικονομώ – Σύνδεση με το Δίκτυο Αποχέτευσης»
- Οι δράσεις του ΥΠΑΑΤ για τη στήριξη αμπελουργών & οινοποιών
- Πτώση των πωλήσεων των επιβατικών αυτοκινήτων στην ΕΕ τον Μάρτιο
- Βίκος & We4all φύτεψαν 2.000 δέντρα
- Τον Μάιο η εφαρμογή του μέτρου ύψους 43 εκατ. ευρώ για τις παρακάρλιες περιοχές
- Αύξηση κατά 22,2% κατέγραψαν τον Φεβρουάριο οι ταξιδιωτικές εισπράξεις
- Μασούτης: Επενδύσεις άνω των 25 εκατ. ευρώ για την ανάπτυξη νέων καταστημάτων στα νησιά
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Youth League: Πρωταθλητής Ευρώπης ο Ολυμπιακός
- Βόλεϊ: Πρωταθλητής Ελλάδας ο Ολυμπιακός
- Βρεφικό γάλα: Προσφυγή στο ΣτΕ για το πλαφόν στο κέρδος
- Λιβάνιος: Τον Ιούνιο του 2023 η διαρροή των emails
- Δούκας: Να χτυπήσουμε το φαινόμενο του πολεοδομικού λαθρεπιβάτη
- Η ΕΕ επεκτείνει τις κυρώσεις στο Ιράν
- Ρωσία: Ο τσετσένος ηγέτης Ραμζάν Καντίροφ πάσχει από νεκρωτική παγκρεατίτιδα
- Ε65: Εγκαινιάζεται το τμήμα Λαμία-Καλαμπάκα -Δραστική μείωση του χρόνου προς δημοφιλείς προορισμούς
- Youth League: Πρωταθλητής Ευρώπης ο Ολυμπιακός στους νέους στο ποδόσφαιρο
- «Προσοχή στα deepfakes»: Ανησυχία για τον ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης (και) στις ινδικές εκλογές