«Χρώμα στα Νοσοκομεία» από το OK! Grocery Super Market & Deli και την UrbanAct
17:47 22/4/2024
- Πηγή: Marketing Week
Το δίκτυο καταστημάτων OK! Grocery Super Market & Deli της εταιρίας OK! Anytime Market A.E., υποστήριξε την πρωτοβουλία «Χρώμα στα Νοσοκομεία» που διοργάνωσε η UrbanAct στο τμήμα νεογνών του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης.
Το project
Η Διευθύντρια Marketing της OK Anytime Market A.E., Μαρία Αρτίκη δήλωσε «Με την υποστήριξή μας ελπίζουμε να φέρουμε το χαμόγελο και την ελπίδα σε όσους το έχουν ανάγκη, προασπίζοντας μία από τις πιο θεμελιώδεις αξίες της εταιρίας μας: αυτήν της κοινωνικής υπευθυνότητας».
Keywords
super market, super, market, super, market, super market, anytime, θεσσαλονικη, project, ψυχολογια, αισιοδοξια, δικτυο, ελπιδα, μαρια, περιβαλλον, τμημα, χαμογελο, χρωμα, anytime, project, νοσοκομειο
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- ΗΡΩΝ και WE4ALL γιορτάζουν την Παγκόσμια Ημέρα της Γης με δενδροφύτευση στις Αχαρνές
- Μουσουλμάνοι μαθητές στη Γερμανία θεωρούν πιο σημαντικό το Κοράνι αντί των νόμων του κράτους
- Ημέρα της Γης: Για 4η χρονιά η ΔΕΗ ηλεκτροδοτεί 4,3 εκατ. νοικοκυριά αποκλειστικά από ΑΠΕ
- Παρίσι 2024: Εργάζεται για να κάνει περισσότερα με λιγότερα
- «Χρώμα στα Νοσοκομεία» από το OK! Grocery Super Market & Deli και την UrbanAct
- ΕΚΤ – Fed… σημειώσατε 1: Τι προβλέπει η BlackRock για τις μειώσεις των επιτοκίων
- Στο ΣτΕ η υπόθεση για το πλαφόν στο βρεφικό γάλα
- «Προϊόν της Χρονιάς 2024» η σειρά vegan γευμάτων της Μπάρμπα Στάθης
- Η Δίρφυς στο πλευρό της κοινωνίας
- Τι πρέπει να κάνετε για να μην κληρονομήσετε χρέη
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- «Χρώμα στα Νοσοκομεία» από το OK! Grocery Super Market & Deli και την UrbanAct
- Η Δίρφυς στο πλευρό της κοινωνίας
- Δωρεά στο Πανεπιστήμιο Πατρών από την Coffee Island για την εκπαίδευση νέων νευροχειρουργών
- Η δέσμευση των πελατών το βασικό metric του Netflix για το 2025
- Η Pernod Ricard ενθαρρύνει τους marketers της να μιλούν για βιωσιμότητα
- 1 στους 2 θεωρούν πως το SEO αυξάνει την επισκεψιμότητα ενός website
- Immersive εμπειρία από τη McDonald’s στο Outernet του Λονδίνου
- ΤΕΧΑΝ: Διαγωνισμοί Ανακύκλωσης για τους μαθητές σχολείων Αθήνας και Πελοποννήσου
- Νέα χρηματοδότηση 2 εκατ. ευρώ έλαβε η CaptainBook
- Σημαντική η επένδυση της Δ.Μασούτης ΑΕ στην Κέρκυρα
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- «Χρώμα στα Νοσοκομεία» από το OK! Grocery Super Market & Deli και την UrbanAct
- Η Δίρφυς στο πλευρό της κοινωνίας
- Πρόοδος στους στόχους βιωσιμότητας της Henkel
- Δωρεά στο Πανεπιστήμιο Πατρών από την Coffee Island για την εκπαίδευση νέων νευροχειρουργών
- Ο Χ. Γερασιμάτος, νικητής του Ο/Purist Quest
- Διεθνή βραβεία ποιότητας για την Όλυμπος
- Mastercard και Women On Top δίνουν ώθηση στη γυναικεία ενδυνάμωση
- Oι «Ήρωες της Digea» στο Λασίθι
- Νέα χρηματοδότηση 2 εκατ. ευρώ έλαβε η CaptainBook
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- ΕΦΕΤ: Ανακαλείται παρτίδα καπνιστής πέστροφας
- Προσφυγή στο ΣτΕ για να ακυρωθεί το πλαφόν κέρδους στο παιδικό γάλα
- Έρευνα KPMG: Τρεις στους τέσσερις αισθάνονται ψυχολογικά ασφαλείς στην εργασία τους – Θέλουν επιβράβευση των επιτυχιών τους
- Χρηματιστήριο: Άλμα 2% στις 1.420 μονάδες με επαναφορά των τραπεζών
- Πάσχα 2024: «Τσιμπάει» η τιμή του αρνιού, ακριβότερο 10 -15% από πέρσι
- Αύξηση 142,4% στις ελληνικές εξαγωγές στην Ουκρανία το 2023 – Πτώση 38,4% στη Ρωσία
- Κεχαγιά: Αντίπαλος μας η Δεξιά, στόχος μας να λύσουμε τα προβλήματα του κόσμου
- Καθοδόν δράσεις διαχείρισης των αποβλήτων πρωτογενούς τομέα
- Meridiam αντί Macquarie με όμιλο Κοπελούζου στην ηλεκτρική διασύνδεση Κρήτης - Αττικής
- Κασσελάκης: Δεν μπορεί να μένουν απομονωμένοι οι νησιώτες - Χρειάζεται επένδυση στη νησιωτικότητα