Body Care Products: Ανάπτυξη με επένδυση σε ATL, «αναζωογονημένο» PR και βιωσιμότητα
Tη ραγδαία ανάπτυξή της συνεχίζει η αγορά των body care προϊόντων, καθώς έχει συνδεθεί άμεσα με το wellness, «αντιγράφοντας» την επιτυχία της περιποίησης προσώπου, με τη χρήση λοσιόν και scrub να αποτελεί πλέον μια «τελετουργία» self-care διπλής λειτουργίας που αφενός, προσφέρει απαλό δέρμα και αφετέρου, χαρίζει ευεξία και αναζωογόνηση. «Το 2023 ήταν η χρονιά που η περιποίηση σώματος αποτέλεσε αναπόσπαστο κομμάτι της συνολικής ευεξίας. Είδαμε, τόσο, συσκευές τόνωσης και αποτρίχωσης νέας τεχνολογίας, όσο και ορούς, κρέμες και έλαια με υψηλή απόδοση», αναφέρει η Nivea
Για την ανάπτυξη της κατηγορίας του body care η οποία «έκλεισε» θετικά σε αξία το 2023, συγκριτικά με το 2022, μίλησε ο Θάνος Καλουδιώτης, Group Brand Manager, Greece & Cyprus, Laundry Specialties, Body Care & Home Care, Henkel, αναφέροντας, μάλιστα, τους δύο πιο σημαντικούς παράγοντες που συνετέλεσαν στην ανάπτυξή της: Α. Η άνοδος της μέσης τιμής πώλησης των προϊόντων συνολικά, στο πλαίσιο του γενικότερου πληθωρισμού και των πιέσεων από την άνοδο του κόστους των προϊόντων. «Παρόλα αυτά, η συγκεκριμένη τάση δεν αναμένεται να συνεχιστεί το 2024, αφού η μεγαλύτερη υποκατηγορία, αυτή του Bath & Shower, εμπίπτει στις πρόσφατες διατάξεις που αφορούν τις προωθητικές ενέργειες». B. Η σημαντική ανάπτυξη της υποκατηγορίας των Αποσμητικών, τόσο σε αξία όσο και σε τεμάχια, που σύμφωνα με τον ίδιο, δεν είναι μια παροδική one – off τάση, αλλά μία τάση που συνεχίζεται, καθώς ενισχύεται από την άνοδο της μέσης θερμοκρασίας αλλά και, πιθανότατα, από την άνοδο του Τουρισμού. «Tέλος, αξίζει να αναφερθεί και η αύξηση της ΑΤL επένδυσης στην κατηγορία, όπου αρκετές μάρκες διαφήμισαν τα νέα τους λανσαρίσματα που βασίζονταν σε νέα αρώματα και καλύτερη αποτελεσματικότητα και κατάφεραν να κερδίσουν μερίδια. Μάρκες με μικρότερα μερίδια ή προϊόντα που στόχευαν περισσότερο το αντρικό κοινό ξεχώρισαν για τα αποτελέσματά τους», προσθέτει.
«Φωτιά» στις μηχανές αναζήτησης
Κολοσσιαία αύξηση των αναζητήσεων για το body skin care της τάξης του 1.025% αποκαλύπτει πρόσφατη έρευνα των Google Trends και Meta, και εντυπωσιακή άνοδο του 845% στις συνολικές αναζητήσεις σχετικά με το body care, από τον Δεκέμβριο του 2023. Φαίνεται πως οι Gen Zers λαμβάνουν σοβαρά υπόψη το body care. Σύμφωνα δε με την ετήσια beauty έρευνα του influencer agency Kyra, σε δείγμα 1.000 καταναλωτών ηλικίας 18-25 ετών, 57% αυτοί ακολουθούν μία καθιερωμένη body care ρουτίνα. Εντωμεταξύ, 65% έχουν προσθέσει ακόμα ένα βήμα σε αυτήν, τοποθετώντας τα body lotion, sault scrub και toning mist στη λίστα με τα top προϊόντα που θεωρούν αναγκαία στη ρουτίνα ομορφιάς τους.
Νέες προτάσεις για την περιποίηση της επιδερμίδας
Στην αναζωογόνηση και φροντίδα της επιδερμίδας εστιάζουν τα νέα λανσαρίσματα των body care brands, με στόχο να μετατρέψουν τον καθαρισμό και την περιποίηση του σώματος σε «ιεροτελεστία». «To σημαντικότερο λανσάρισμα για εμάς, φέτος, είναι η καινοτόμος Σειρά Περιποίησης Σώματος Luminous630 που περιλαμβάνει το Nivea Anti Stretch Marks Body Oil-Serum για μείωση της ορατότητας των ραγάδων & το Nivea Anti Marks & Spots Body Cream για μείωση της ορατότητας των ραγάδων, των καφέ κηλίδων και των ατελειών από τον ήλιο. Τα λανσαρίσματα υποστηρίζονται ήδη από ένα δυνατό επικοινωνιακό πλάνο, με TV, Digital, PR, Press & POS παρουσία. Ταυτόχρονα, για 2η συνεχόμενη χρονιά, στηρίξαμε με TV & digital παρουσία, την αγαπημένη σειρά Nivea Body Essentials, αφιερωμένη στο Rich Nourishing Body Milk – Ολοκληρωμένη Φροντίδα 5 σε 1», επισημαίνει η Nivea Marketing Team.
Σε νέο λανσάρισμα προχώρησε και το Dove, παρουσιάζοντας το νέο Dove αφρόλουτρο Advanced Care, για 24ωρη αίσθηση ενυδάτωσης απευθείας από το ντουζ, ενώ η Authentic Beauty Concept πρόσφατα προχώρησε στο λανσάρισμα του νέου της προϊόντος, Sensorial Cream Scrub. Σχεδιασμένο με ένα μίγμα προσαρμογόνων βοτάνων και βούτυρο καριτέ, το Sensorial Cream Scrub υπόσχεται μια εμπειρία μεταμόρφωσης για το τριχωτό, το σώμα και το πρόσωπο. Αυτή η vegan σύνθεση προσφέρει απαλή απολέπιση, επαναφέροντας την ισορροπία στα επίπεδα υγρασίας της επιδερμίδας, ενώ απομακρύνει την περιττή λιπαρότητα και τα κατάλοιπα προϊόντων χωρίς να προκαλεί ερεθισμό.
Νέες συνεργασίες με agencies για media και PR
Από το διεθνές τοπίο, αξιοσημείωτη είναι η επιλογή της OMD ως το μοναδικό media agency για την Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική αλλά και ως συνεργάτη global media strategy consultancy από την Beiersdorf, τον Σεπτέμβριο. Στόχος είναι, μέσα από τη νέα συνεργασία και το νέο μοντέλο λειτουργίας των media, να οδηγήσουν σε πιο αποτελεσματικές ρυθμίσεις και να θέσουν την ψηφιακή τεχνογνωσία, τα δεδομένα και την τεχνολογία στον πυρήνα της νέας προσέγγισης.
Όσον αφορά στην ελληνική αγορά, η Communication Lab ανέλαβε τη διαχείριση της εταιρικής επικοινωνίας της L’Oréal Hellas, θυγατρικής της L’Oréal Group, κατόπιν διεξαγωγής σχετικού spec. Η νέα συνεργασία αφορά στην κατάρτιση ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού πλάνου Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, Internal Communications, External Communications, Public Affairs, καθώς και τον συντονισμό του Γραφείου Τύπου. Παράλληλα, τον Μάρτιο, οι Anthings και Apivita προχώρησαν στη διεύρυνση της συνεργασίας τους. Σημειώνεται πως η Anthings είχε ήδη τον λογαριασμό PR του Apivita The Experience Store, ενώ, τον περασμένο Ιανουάριο, ανέλαβε τον αντίστοιχο λογαριασμό για τα brands Apivita και Uriage.
Οικολογικές δράσεις και έμφαση στη βιωσιμότητα
Τα τελευταία χρόνια, η βιομηχανία της ομορφιάς -και κατ’ επέκταση η κατηγορία των body care προϊόντων- υιοθετεί ολοένα και περισσότερο βιώσιμες πρακτικές, ακολουθώντας μια πιο φιλική προς το περιβάλλον προσέγγιση. «Από την ηθική καλλιέργεια έως τη βιοτεχνολογία, οι μάρκες ομορφιάς διερεύνησαν ακόμα πιο εντατικά εναλλακτικές μεθόδους παραγωγής για να μειώσουν τον οικολογικό τους αντίκτυπο. Παράλληλα με αυτό, η δέσμευση μείωσης άνθρακα παραμένει ψηλά στους στόχους των εταιρειών. Η προσέγγιση αυτή επηρέασε όλες τις κατηγορίες περιποίησης, συμπεριλαμβανομένης και της περιποίησης σώματος. Όλες οι έρευνες και αναζητήσεις των καταναλωτών αποδεικνύουν το υψηλό ενδιαφέρον τους και την πρόθεση αγορών τους με βάση τα κριτήρια βιωσιμότητας. Οι στόχοι της Beiersdorf περιλαμβάνουν τη μείωση εκπομπών αερίων θερμοκηπίου, τη μηδενική αποψίλωση όσον αφορά στην άντληση των βασικών ανανεώσιμων πρώτων υλών και τη μείωση της χρήσης νερού στις παραγωγικές διεργασίες κατά 25% ανά κατασκευασμένο προϊόν έως το 2025», επισημαίνει η Nivea Marketing Team.
H βιωσιμότητα αποτελεί διαχρονικά βασική στρατηγική προτεραιότητα της Henkel σε παγκόσμιο και σε τοπικό επίπεδο, εξηγεί ο Θάνος Καλουδιώτης. «Το Fa είναι μια πολύ σημαντική μάρκα για την εταιρεία και, φυσικά, είναι μέρος του πλάνου βιωσιμότητάς της. Όλες οι συσκευασίες των προϊόντων Fa είναι ανακυκλώσιμες, ενώ οι φόρμουλες του Fa είναι δερματολογικά ελεγμένες, vegan, δεν περιέχουν συστατικά και παράγωγα ζωικής προέλευσης, ενώ περιέχουν συστατικά φυσικής προέλευσης σε ποσοστό άνω του 94. Ταυτόχρονα, υποστηρίζει τοπικές δράσεις που προάγουν την υγεία και την ευεξία, αλλά και δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Πολιτικής», αναφέρει. Παράλληλα, η Henkel Consumer Brands, στην προσπάθεια να δώσει ξανά ζωή στο φυσικό περιβάλλον της Αττικής μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές των τελευταίων ετών, πραγματοποίησε, τον Απρίλιο, την 1η εθελοντική δράση αναδάσωσης της περιοχής Αγία Τριάδα, στον Άγιο Στέφανο, στο όρος Πεντέλη, όπου εργαζόμενοι μαζί με τις οικογένειές τους και την ομάδα Sympraxis, συμμετείχαν εθελοντικά και φύτεψαν τα πρώτα 250 δέντρα στην περιοχή.
Με το σύνθημα «Μαζί για το μέλλον των θαλασσών μας», η Apivita και η Aegean Rebreath -και οι δύο μέλη του οργανισμού 1% for the Planet- ανανέωσαν τη συνεργασία τους, στο πλαίσιο εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή, 22 Μαρτίου, Παγκόσμια Ημέρα Νερού, στο Apivita The Experience Store. Το 2024, η συνεργασία τους συνεχίζεται σε 4 νέους προορισμούς, και συγκεκριμένα σε Αντίπαρο, Γύθειο-Μονεμβασιά, Κεφαλλονιά και Σπέτσες, πραγματοποιώντας θαλάσσιους και παράκτιους καθαρισμούς, καθώς και συλλογή μικροπλαστικών και προβαίνοντας, συγχρόνως, σε δράσεις ευαισθητοποίησης της τοπικής κοινωνίας.
Σε εθελοντική δράση οικολογικού χαρακτήρα προχώρησαν ο όμιλος Σαράντη και τα σούπερ μάρκετ Μασούτης, τον Σεπτέμβριο. Συγκεκριμένα, η ενέργεια περιελάμβανε τον καθαρισμό του λιμανιού και της ακτής των Νέων Μουδανιών της Χαλκιδικής από δύτες και εθελοντές της διοργάνωσης Aegean Rebreath Greece. Την ενεργή υποστήριξή τους στη δράση έδειξαν 50 άτομα, 35 από τις διοργανώτριες εταιρείες Σαράντης και Μασούτης, καθώς και 15 μέλη του Aegean Rebreath. Το αποτέλεσμα ήταν η περισυλλογή μεγάλων ποσοτήτων θαλάσσιων απορριμμάτων, όπως πλαστικά μπουκάλια, κουτάκια αλουμινίου, ελαστικά αυτοκινήτων, αλιευτικά δίχτυα κ.ά.
Το Dove δε, πιστό στο συνολικό όραμα φροντίδας του, ενισχύει τη δράση του γύρω από τη βιωσιμότητα και υιοθετεί μια σειρά από πρωτοβουλίες για την κλιματική αλλαγή, με σκοπό να προστατεύσει «την ομορφιά της φύσης». Αναλυτικότερα, για περισσότερα από 40 χρόνια, το brand εφαρμόζει προσεγγίσεις που δεν περιλαμβάνουν πειράματα σε ζώα. Η εστίασή του σε εναλλακτικές πρακτικές έχουν αναγνωρισθεί από την PETA, δίνοντας στο Dove πιστοποίηση Cruelty – Free, ενώ μέχρι το 2025, στοχεύει στη μείωση χρήσης πλαστικού κατά 50% παγκοσμίως. Παράλληλα, η δέσμευση αυτή μεταφέρεται και στη σύνθεση των αφρόλουτρων Dove, η οποία είναι έως και 97% βιοδιασπώμενη. Επίσης, σε συνεργασία με τον οργανισμό Rimba Collective βρίσκεται σε μια αποστολή ώστε να βοηθήσει στην προστασία και αποκατάσταση περίπου 500.000 στρεμμάτων τροπικών δασών.
Χορηγίες και στήριξη όσων βρίσκονται σε ανάγκη
Σε πληθώρα χορηγιών προχωρούν τα brands της κατηγορίας, με τομείς ενδιαφέροντος τον αθλητισμό, τη γυναικεία ενδυνάμωση αλλά και τη στήριξη όσων έχουν ανάγκη. Υπό αυτό το πρίσμα, η Beiersdorf Hellas στηρίζει έμπρακτα το έργο του «Άλλου Ανθρώπου», καλύπτοντας ανάγκες του οργανισμού σε τρόφιμα και εξοπλισμό με τη μορφή δωρεάς, αλλά και παρέχοντας προϊόντα περιποίησης και φροντίδας Nivea. Σε αυτό το πλαίσιο, ο «Άλλος Άνθρωπος» φιλοξένησε τους ανθρώπους της Beiersdorf Hellas την Τρίτη 14 και Πέμπτη 16 Νοεμβρίου. Εκεί, οι άνθρωποι της Beiersdorf συμμετείχαν στην προετοιμασία φαγητού και καφέ, μια πρωτοβουλία αλληλεγγύης και συλλογικής προσπάθειας.
Η L’Oreal Paris, μαζί με το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος υπήρξε ο χορηγός του 24ου Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου Ελλάδος, στηρίζοντας τη γυναικεία ενδυνάμωση, με τον Απρίλιο να ορίζεται από το brand ως μήνας αφιερωμένος στην ευαισθητοποίηση ενάντια στην παρενόχληση σε δημόσιους χώρους, που ενεργοποιείται μέσα από το διεθνές εκπαιδευτικό πρόγραμμα Stand Up.
Όσον αφορά στο brand Fa, o Θάνος Καλουδιώτης σημείωσε: «Μεταξύ άλλων, οι δράσεις του Fa είναι oι χορηγίες σε sport, wellbeing & dance events, η συμμετοχή στις εταιρικές δράσεις Κοινωνικής Ευθύνης αλλά και η συμμετοχή ως Επίσημος Χορηγός στο Greece Race for The Cure 2024, την πρωτοβουλία του Πανελληνίου Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο Μαστού “Άλμα Ζωής” με στόχο την προώθηση της ενημέρωσης και της πρόληψης για τον καρκίνο του μαστού, στο πλαίσιο μιας γιορτής της χαράς και του αθλητισμού».
Η La-Roche Posay από την πλευρά της, ως επίσημος χορηγός της παγκόσμιας ημέρας κατά του καρκίνου για το 2024, δίνει δύναμη σε ακόμα περισσότερους ανθρώπους για να γεφυρώσουν το χάσμα στη φροντίδα κατά τη διάρκεια του καρκίνου, μέσω της υποστηρικτικής φροντίδας. Συγκεκριμένα, μέσω του προγράμματος «Fight with care» και της συνεχιζόμενης συνεργασίας της με τη Διεθνή Ένωση κατά του Καρκίνου, η La Roche-Posay αξιοποιεί περαιτέρω την ψηφιακή πλατφόρμα μάθησης www.cancer-support.com και για κάθε εκπαιδευτική συνεδρία που πραγματοποιείται εκεί, συνεχίζει να προσφέρει 1 ευρώ στον όμιλο Εθελοντών κατά του Καρκίνου, ΑγκαλιάΖΩ.
Τέσσερις hot τάσεις στο body care
Σύμφωνα με πρόσφατο άρθρο στο Cosmetics Design Europe, οι τέσσερις κύριες τάσεις που θα απασχολήσουν τον κλάδο του body care, το 2024, είναι οι εξής:
«Κίνητρό μας η κάλυψη κάθε ανάγκης περιποίησης της επιδερμίδας»
«Στη Nivea, προσπαθούμε να αναπτύσσουμε διαρκώς λύσεις για ένα ευρύ φάσμα αναγκών της επιδερμίδας. Η κάλυψη κάθε ανάγκης περιποίησης της επιδερμίδας, ώστε κάθε καταναλωτής να αισθάνεται όμορφα μέσα σε αυτήν, αποτελεί το κίνητρο για τη Νο. 1 μάρκα περιποίησης της επιδερμίδας στον κόσμο, κάνοντάς τη να δημιουργεί νέες καινοτομίες. Παράλληλα, βασικός άξονας της στρατηγικής μας θα συνεχίσει να είναι ένα πιο βιώσιμο αποτύπωμα προς το περιβάλλον, τόσο αναφορικά με τις συσκευασίες όσο και με τις συνθέσεις των προϊόντων μας».
Nivea Marketing Team, Beiersdorf
Περισσότερα συστατικά φυσικής προέλευσης από βιώσιμες πηγές
«Η βιωσιμότητα είναι κάτι που αφορά έντονα και το body care industry. Οι μάρκες επενδύουν στη βιωσιμότητα και προωθούν όλο και περισσότερο προϊόντα τα οποία: α) έχουν πιο φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες και β) έχουν συστατικά πιο φιλικά προς το σώμα αλλά και το περιβάλλον. Δηλαδή, περισσότερα συστατικά φυσικής προέλευσης και τα οποία, μάλιστα, προέρχονται από βιώσιμες πηγές».
Καμπάνιες με ευαισθησία, εστιασμένες στον άνθρωπο
Dove: Το Dove λάνσαρε τη νέα παγκόσμια καμπάνια #TheFaceof10, σχεδιασμένη να αντιμετωπίσει το ζήτημα της έκθεσης των νεαρών κοριτσιών σε skincare περιεχόμενο για ενήλικες, προτείνοντας την κάλυψη των προσώπων τους με γκλίτερ, αυτοκόλλητα και face paint και όχι με αντιγηραντικά προϊόντα, όπως η ρετινόλη. Η καμπάνια δημιουργήθηκε από την Ogilvy UK και περιλαμβάνει digital OOH υλικά που προβάλλονται σε Ηνωμένο Βασίλειο, Ευρώπη και ΗΠΑ. Το υλικό αυτό συνοδεύεται από paid social media content και creator content στο TikTok, στις ίδιες αγορές. Παράλληλα, η καμπάνια #DearInfluencers του Dove που ξεκίνησε διάλογο για να ενισχύσει την αυτοπεποίθηση της νέας γενιάς, έφερε αποτελέσματα. Tο Dove συνέβαλε ώστε να συμπεριληφθεί το θέμα των φίλτρων και των επεξεργασμένων εικόνων στο Ειδικό Παράρτημα του Ελληνικού Κώδικα Διαφήμισης-Επικοινωνίας που αφορά στο Influencer Marketing. Έτσι, κάθε φορά που οι influencers χρησιμοποιούν φίλτρα στα διαφημιστικά τους posts, δεσμεύονται να το δηλώνουν, ώστε τα νέα κορίτσια να μπορέσουν να δουν την ομορφιά πίσω από αυτά και να αγαπήσουν τον εαυτό τους όπως είναι.
Nivea Luminous630 Body Oil Serum: Global καμπάνια για το νέο προϊόν Nivea Luminous630 Body Oil Serum προβλήθηκε και στην Ελλάδα, παρουσιάζοντας μία παρέα γυναικών να απολαμβάνει τον ήλιο. Οι γυναίκες φωτογραφίζονται ξέγνοιαστες, καθώς πλέον δεν εστιάζουν στις ραγάδες τους, αλλά στις στιγμές, χάρη στο νέο προϊόν που υπόσχεται μείωση των ραδάγων, με τα πρώτα αποτελέσματα να είναι ορατά σε δύο εβδομάδες.
La Roche-Posay: Την digital καμπάνια «Skin Life Changers» λάνσαρε η La Roche-Posay, βασισμένη στο διεθνές concept του brand «For All Skin Life Changers». Με κεντρικό μήνυμα «Όλοι έχουμε μια ιστορία, το ίδιο και το δέρμα μας», σκοπός της καμπάνιας είναι να ευαισθητοποιήσει το κοινό σχετικά με τις δερματικές παθήσεις. Πρωταγωνιστές της: ο ηθοποιός και brand ambassador της La Roche-Posay Αντίνοος Αλμπάνης, που μίλησε για τις επιπτώσεις που είχαν οι θεραπείες, για την καταπολέμηση του λεμφώματος, στο δέρμα του, η αθλήτρια με αμαξίδιο Γεωργία Καλτσή, που μοιράστηκε την ιστορία της σχετικά με τα εγκαύματα και τις ουλές που προκλήθηκαν στο σώμα της από τροχαίο ατύχημα και o Youtuber Δημήτρης Μπακαλιάνος, γνωστός και ως Nerzhul, που εξομολογήθηκε το πρόβλημα της ακμής που αντιμετώπισε στην εφηβεία του. Η καμπάνια επικοινωνήθηκε μέσα από digital κανάλια αλλά και από τα προσωπικά profiles των πρωταγωνιστών σε Instagram και TikTok.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Πώς απετράπη μεγάλο μπλακ άουτ – Έκλεισαν τις ΑΠΕ
- Ο άνθρωπος έχει πυξίδα μέσα στο κεφάλι του και ερευνητές την εντόπισαν
- Sports Marketing Awards 2024: Η καινοτομία και η αριστεία στο «βάθρο» του αθλητικού marketing
- Νότια Αφρική: Επτά νεκροί από κατάρρευση κτιρίου - 40 ακόμη παγιδευμένοι
- Η Παγκόσμια Τράπεζα εισηγείται μείωση του κόκκινου κρέατος και των γαλακτοκομικών προς όφελος του πλανήτη
- Ας πρόσεχαν!
- Διατροφή: Τα 4 είδη που πρέπει να σταματήσουμε να καταναλώνουμε για να μειώσουμε τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου
- Aκατάσχετος τραπεζικός λογαριασμός έως 1.500 ευρώ: Τι πρέπει να κάνετε για να μην βάζει χέρι η Εφορία στις καταθέσεις σας
- Πότε κλείνει η ηλεκτρονική πλατφόρμα για το Επίδομα Παιδιού
- Τουρκία, Ιράκ, Κατάρ και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα «ενώνουν δυνάμεις» στον σιδηρόδρομο
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Sports Marketing Awards 2024: Η καινοτομία και η αριστεία στο «βάθρο» του αθλητικού marketing
- Body Care Products: Ανάπτυξη με επένδυση σε ATL, «αναζωογονημένο» PR και βιωσιμότητα
- Εταιρική Υπευθυνότητα στην Πράξη 2024: Το κοινωνικό πρόσωπο του επιχειρείν
- WFA: Καλύτερα metrics ζητούν οι ομάδες marketing procurement
- Nivea Luminous630®: Πραγματικά αποτελέσματα στη μείωση ραγάδων, καφέ κηλίδων και ατελειών από τον ήλιο
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Body Care Products: Ανάπτυξη με επένδυση σε ATL, «αναζωογονημένο» PR και βιωσιμότητα
- Sports Marketing Awards 2024: Η καινοτομία και η αριστεία στο «βάθρο» του αθλητικού marketing
- WFA: Καλύτερα metrics ζητούν οι ομάδες marketing procurement
- Εταιρική Υπευθυνότητα στην Πράξη 2024: Το κοινωνικό πρόσωπο του επιχειρείν
- Nivea Luminous630®: Πραγματικά αποτελέσματα στη μείωση ραγάδων, καφέ κηλίδων και ατελειών από τον ήλιο
- Success on TikTok: Συμβουλές από ένα από τα πρώτα στελέχη του TikTok στην Ευρώπη
- Νέος Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων στην Εθνική Ασφαλιστική
- Το «You. Made By You» του What’s Up σε Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Πάτρα
- Η Search Magic στο συνέδριο Brighton SEO
- Η KPMG δημιούργησε τα podcasts #InspireInclusion Talks
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Πειραιάς: Κινηματογραφικό ριφιφί σε εταιρεία εμπορίας χρυσού
- Οι τροφές που θα βοηθήσουν το έντερό σας να επανέλθει μετά το Πάσχα
- Ρεύμα: Το 30% προήλθε από ανανεώσιμες πηγές το 2023
- TikTok (ByteDance): Μηνύει την κυβέρνηση των ΗΠΑ για μπλοκάρει τον νόμο απαγόρευσης της εφαρμογής
- Σφοδροί βομβαρδισμοί στη Γάζα
- Wojciechowski: Πως οι αγρότες και κτηνοτρόφοι θα βγουν κερδισμένοι από την νέα ΚΑΠ
- Χρηµατιστηριακή πτώση φέρνει προβληµατισµό στην πώληση του στοκ
- Το 30% της ενέργειας που παρήχθη παγκοσμίως προήλθε από ΑΠΕ