Ψηφιακα Καναλια
Nielsen, 2024 Annual Marketing Report: Η ισορροπία του media mix, το μεγάλο στοίχημα για τους marketersΔημοφιλέστερες Ειδήσεις
- Ασφάλεια για το εργατικό δυναμικό της Generation Z: Γιατί πρέπει να επανεξετάσουμε την εκπαίδευση
- Canada Post: Οι χαμηλές επιδόσεις σε δέματα και αλληλογραφία έφεραν ζημιές στο α’ τρίμηνο
- Next by NBG: Το 1ο stress-free banking app για νέους, από την Εθνική Τράπεζα
- H στρατηγική ψηφιοποίησης των τραπεζών - Κυριαρχούν τα ηλεκτρονικά κανάλια
- Alpha Bank: Μοχλός ενίσχυσης της κερδοφορίας η ψηφιοποίηση
iNews στο Facebook
Ασφάλεια για το εργατικό δυναμικό της Generation Z: Γιατί πρέπει να επανεξετάσουμε την εκπαίδευση
04/06/24 07:49Canada Post: Οι χαμηλές επιδόσεις σε δέματα και αλληλογραφία έφεραν ζημιές στο α’ τρίμηνο
31/05/24 16:42Alpha Bank: Μοχλός ενίσχυσης της κερδοφορίας και της αποτελεσματικότητας η ψηφιοποίηση προϊόντων, υπηρεσιών και διαδικασιών
17/05/24 11:19e-Commerce Evolution | Insights & Trends: Χαράσσοντας την πορεία με εξατομίκευση, αειφορία και value
17/04/24 12:17Ειδήσεις Ψηφιακα Καναλια
- Baby Care Products: Βιωσιμότητα και καινοτομία οδηγούν τις εξελίξεις
- Future of Retail 2024: Με πλήρη επιτυχία ολοκληρώθηκε από την ΕΣΕΕ το Συνέδριο – γέφυρα με το μέλλον του Λιανικού Εμπορίου
- Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το Συνέδριο Future of Retail της ΕΣΕΕ
- Η μεγάλη, ψηφιακή ανατροπή στις τράπεζες έχει ήδη ξεκινήσει
- Από την Addictad το νέο τηλεοπτικό των προϊόντων Aquilea Sueño της iPharma
- Καραμούζης (ΕΤΕ): «Η Εθνική πρωταγωνιστεί σε ESG και ψηφιακή καινοτομία»
- Ψηφιακά κανάλια για συγκρίσεις τιμών και παράπονα από τη ΡΑΑΕΥ
- Βασίλης Καραμούζης: Η Εθνική πρωταγωνιστεί σε ESG και ψηφιακή καινοτομία
- Δωρεάν υπηρεσίες και μειωμένες χρεώσεις από την Ελληνική Τράπεζα
- Softexpert Digital: Ραγδαία ανάπτυξη με «οδηγό» την κουλτούρα
- Ελληνική Τράπεζα:My Account 18-25,ο λογαριασμός με μοναδικά προνόμια για νέους
- ΟΠΑΠ: Γιατί θα δραστηριοποιηθεί στην ενέργεια
- Οι Αγωνιστικές ομάδες της Ducati για το 2024 MotoGP WSBK MX
- Στα 10 εκατ. ευρώ το EMV της επικοινωνίας στον κλάδο της ενέργειας τον Ιανουάριο
- Η Addictad δημιουργεί καμπάνια αναμνήσεων για τα 72 χρόνια Proderm
- O Michele Morrone είναι το νέο πρόσωπο της Hell Energy
- Από την 2imagine η νέα καμπάνια για το Winmasters Live Casino Calendar
- Retail Media: Τα brands ανεβαίνουν στο τρίτο μεγάλο «κύμα» της ψηφιακής διαφήμισης
- Η PHD διατηρεί τα global media της HP
- To Hotels.com γίνεται «προξενήτρα» στη νέα παγκόσμια καμπάνια του
- ΌμιλοςTDG: Ενοποιεί Tailwind και Forestview
- Διαθέσιμη στην Ελλάδα η νέα Mercedes E-Class
- Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης «αγκαλιάζει» θερμά και το διαδικτυακό κοινό
- Mercedes-Benz: H νέα E-Class στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης
- Αλυσίδες καφέ: Ένα σύγχρονο «χαρμάνι» εμπειριών, ποικιλίας και βιωσιμότητας
- Ουρές για ραντεβού στην τράπεζα – Ποιες συναλλαγές δεν γίνονται ηλεκτρονικά
- Μυλωνάς: Η Εθνική Τράπεζα επενδύει στην περαιτέρω ανάπτυξη του Premium Banking
- Μικρή S-Class σε όλα: από 64.450 € τιμάται η νέα Mercedes E-Class
- Νέα καμπάνια της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος «Γιατί να ασφαλιστώ;»