Δημοφιλέστερες Ειδήσεις
- Αντίστροφα «μετρά» ο χρόνος για το 19ο Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών
- Ο κλάδος της εξυπηρέτησης πελατών γιόρτασε τα 20 χρόνια του ΕΙΕΠ
- 20 Χρόνια ΕΙΕΠ – 20 Χρόνια ΜΑΖΙ - Από το 2004 έως και σήμερα…
- Vitex: Θερμός υποστηρικτής στην επέτειο των 20 χρόνων του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών
- Έρχεται το 19ο Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών
iNews στο Facebook
Vitex: Θερμός υποστηρικτής στην επέτειο των 20 χρόνων του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών
30/05/24 15:3820 χρόνια ΕΙΕΠ: «Κάθε πρόκληση αποτέλεσε ευκαιρία να βελτιωθούμε και να καινοτομήσουμε»
22/05/24 17:10Η CX Futurist και συγγραφέας, Blake Morgan στο 19ο Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών
20/05/24 17:04Ειδήσεις Ειεπ
- ΑΙ και ανθρωποκεντρικό customer service, στο Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών
- Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών 2024: Ενσυναίσθηση και τεχνολογία κομβικά στοιχεία για εξαιρετικό CX
- Το μακροβιότερο συνέδριο HR –το 27th HR Symposium της KPMG στην Ελλάδα– επιστρέφει
- Ο Δ. Δημητριάδης τής TheFutureCats Innovation Consultancy στην 1η Ημερίδα Εξυπηρέτησης Πελάτη του ΕΙΕΠ
- 27ο HR Symposium της KPMG: Πόση σημασία έχει ο ρόλος των στελεχών HR στις εταιρίες;
- Οι Μεγάλοι Νικητές των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών 2023
- CS Awards, ΕΙΕΠ: Τιμώντας τις εταιρείες που θέτουν την εξυπηρέτηση ως προτεραιότητα
- 27ο HR Symposium KPMG: Περισσότερα από 500 στελέχη HR έδωσαν το «παρών»
- Η τεχνητή νοημοσύνη στο customer service
- Τα Greek Excellence Awards 2024 στο Λονδίνο από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών
- H Alpha Bank διακρίθηκε στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών
- Η Alpha Bank ξεχώρισε σε τρεις κατηγορίες των εθνικών βραβείων εξυπηρέτησης πελατών
- Τι έδειξε η έρευνα της Focus Bari για την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών του ΕΙΕΠ
- Σημαντικές διακρίσεις για την Alpha Bank στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών
- Κορυφαία brands στο 10ο Συνέδριο Καλών Πρακτικών στην Εξυπηρέτηση Πελατών
- Τι έδειξε το πρόγραμμα "Αστυπάλαια - Έξυπνο και Αειφόρο Νησί" το πρώτο εννιάμηνο του 2023
- ERGO Ασφαλιστική: Το νέο Chatbot «μεταμορφώνει» τα δεδομένα στις συνομιλίες
- Pobuca & Volton: Πρωταγωνιστές στην Εξυπηρέτηση Πελατών
- UX |CX Awards 2023: Επιβραβεύοντας την καινοτομία στο user και customer experience
- Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών: Συμμετοχή ρεκόρ στη φετινή Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών!
- Pobuca και Volton διακρίθηκαν στην Εξυπηρέτηση Πελατών
- CQS και Public: Σημαντική διάκριση στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2023
- Εκδήλωση για την πρόληψη της παχυσαρκίας στις 30/11 στη Μεταμόρφωση
- Πολλαπλές βραβεύσεις για τη «Χαρά», το Chatbot της Ergo Ασφαλιστική
- Απονεμήθηκαν τα CS Awards του ΕΙΕΠ
- Ανακοινώθηκε η agenda του 10ου συνεδρίου Καλών Πρακτικών στην Εξυπηρέτηση Πελατών
- Η Αστυπάλαια μετατρέπεται σε «έξυπνο» και «πράσινο» νησί. Τα αποτελέσματα 9μηνου