Focus Bari
Super Markets: Στόχος η ευκολία, η προσωποποιημένη εξυπηρέτηση και οι value for money επιλογέςΔημοφιλέστερες Ειδήσεις
- Το 42% των φιλάθλων θέλει οι στοιχηματικές να χορηγούν αθλήματα και ομάδες
- Έρευνα: Ένας στους τρεις Έλληνες στοιχηματίζει την ώρα των αγώνων
- Ένας στους τρεις Έλληνες στοιχηματίζει σε εν εξελίξει αθλητικά γεγονότα
- Focus Bari: Ένας στους τρεις Έλληνες στοιχηματίζει όσο ένα αθλητικό γεγονός βρίσκεται σε εξέλιξη
- Ένας στους τρεις Έλληνες παίζει τυχερά παιχνίδια τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα
iNews στο Facebook
Focus Bari: Ένας στους τρεις Έλληνες στοιχηματίζει όσο ένα αθλητικό γεγονός βρίσκεται σε εξέλιξη
06/06/24 16:51Ερευνα: Ένας στους τρεις Έλληνες παίζουν τυχερά παιχνίδια τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα
23/05/24 18:18Ένας στους τρεις Έλληνες παίζει τυχερά παιχνίδια τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα (Πίνακες)
23/05/24 19:08Focus Bari: Το 33% των Ελλήνων στοιχηματίζει/παίζει τουλάχιστον ένα «παιχνίδι» μια φορά την εβδομάδα έως και καθημερινά
23/05/24 18:07Ειδήσεις Focus Bari
- e-Commerce Summit @ Costa Navarino: Ανταλλαγή αξίας και best practices σε μια δυνατή διοργάνωση!
- Focus Bari: 1 στους 3 Έλληνες παίζουν τυχερά παιχνίδια, τουλάχιστον 1 φορά την εβδομάδα
- Focus Bari: Ένας στους τρεις Έλληνες παίζουν τυχερά παιχνίδια τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα
- Focus Bari: Ένας στους τρεις Έλληνες παίζουν τυχερά παιχνίδια / στοιχήματα τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα
- Ένας στους τρεις Έλληνες τζογάρει σε εβδομαδιαία βάση
- e-Commerce Summit @ Costa Navarino: Σημείο συνάντησης για την αφρόκρεμα του ελληνικού e-Commerce
- Ακρίβεια: Το 70% ψωνίζει με βασικό κριτήριο την τιμή
- Σε εξέλιξη οι εργασίες του Ε-Commerce Summit στο Costa Navarino
- Έρευνα Focus-Bari: Πιο σφικτό ζωνάρι για το 55% των Ελλήνων τους επόμενους 12 μήνες
- Έξι στους δέκα Έλληνες δηλώνουν ότι περιορίστηκε η αγοραστική τους δύναμη καταλήγει έρευνα της Focus Bari
- Έρευνα: Πιο σφικτό «ζωνάρι» για το 55% το επόμενο 12μηνο
- Έρευνα Focus Bari: 7 στους 10 Έλληνες δεν είναι ικανοποιημένοι με τα οικονομικά τους
- Οργανωμένο consumer strategy για την προσέγγιση του omnichannel shopper
- Focus Bari: 2 στους 3 συμβουλεύονται online κριτικές πριν προβούν σε αγορά
- Ρεκόρ συμμετεχόντων στη 2η συνάντηση ΣΕΔΕ
- Focus-Bari: Πάνω από 60% των Ελλήνων θεωρεί ότι έχει μειωθεί η αγοραστική του δύναμη
- Δύο στους τρεις Έλληνες συμβουλεύονται κριτικές πριν την αγορά προϊόντων/υπηρεσιών
- TikTok Marketing: Content και community επικοινωνούν την επιτυχία στην πλατφόρμα
- Οι Έλληνες, το ΑΙ και το Chat GPT
- Ένας στους τρεις Έλληνες παραδέχεται ότι δεν ζει χωρίς internet
- Δυσαρεστημένοι από τα οικονομικά τους 7 στους 10 Έλληνες - Τι θέλουν να βελτιώσουν
- Smart lockers: Περίπου 8 στους 10 Έλληνες χρησιμοποιούν τις έξυπνες θυρίδες παραδόσεων
- Τι πιστεύουν οι Έλληνες για τη vegan διατροφή
- E-commerce: 8 στους 10 Έλληνες αγοράζουν online
- Δύο στους 3 Έλληνες συμβουλεύονται κριτικές προτού αγοράσουν
- To ετήσιο συνέδριο του ΑPPLiA HELLAS, με τίτλο “Μind the Gap”
- Θα ήταν καλύτερος ο κόσμος αν είχαν οι γυναίκες τα ηνία; Τι δείχνει έρευνα
- Έρευνα: Ένας στους δύο Έλληνες προσπαθεί συνεχώς να χάσει βάρος
- Online το 96% των Ελλήνων: «Κολλημένοι» σε Instagram και Tik Tok η Gen Z