GP Emilia Romagna: Νικητής και πάλι ο Verstappen - Πίεσε ως το τέλος ο Norris

Οι κατατακτήριες δοκιμές δημιούργησαν προσδοκίες αλλά ο Verstappen... ξενέρωσε τους αντιπάλους του και έφτασε άνετα στην 59η νίκη τοιυ. O Norris το πάλεσε ως το τέλος και ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, με τον Leclerc να μένει τρίτος.

Ο 7ος αγώνας της σεζόν έγινε στην κατάμεστη πίστα της Imola με την πλειοψηφία των πιλότων να επιλέγουν τη μέση γόμα για το πρώτο κομμάτι του αγώνα. Εξαίρεση αποτέλεσε η επιλογή της σκληρής γόμας από τους Perez, Zhou και

Sargeant. Ο Alonso που ξεκίνησε από τα pits έβαλε τη μαλακή γόμα όπως και ο Gasly,

Η εκκίνηση δεν έφερε ανακατατάξεις στις πρώτες θέσεις. Ο Verstappen διατήρησε άνετα την πρωτοπορία με τον Norris να τον ακολουθεί. Πιο πίσω ο Hamilton κέρδισε τη θέση από τον Hulkenberg όπως και ο Perez από τον Ricciardo. Ο Ολλανδός της Red Bull άνοιγε τη διαφορά στην κορυφή την ώρα που η μάχη για την 4η θέση μεταξύ του Sainz και του Piastri ήταν αυτή που κράταγε ζωντανό το ενδιαφέρον μέχρι το πρώτο pit stop.

Από τους πρώτους γύρους επιβεβαίωθηκε η δυσκολία που υπάρχει στη συγκεκριμένη πίστα να γίνουν προσπεράσματα. Ο Verstappen σε κάθε γύρο ήταν ταχύτερος όλων και έδειχνε ότι θα φτάσει σε μία ακόμη άνετη νίκη. Στις πίσω θέσεις τα pit stops άρχισαν νωρίς και όλοι περίμεναν να δουν τη στρατηγική των πρώτων.

Στον 22ο γύρο μπήκε ο Russell και έβαλε τη σκληρή γόμα. Άπαντες πήγαιναν για στρατηγική ενός pit stop και το θέμα ήταν πότε θα αποφάσιζε ο καθένας να κάνει την αλλαγή. Ένα γύρο μετά μπήκε ο Norris ο οποίος βγήκε πίσω από τον Perez. Ο Μεξικανός είχε εκκινήσει με τη σκληρή γόμα οπότε θα έμενε περισσότερο από τους υπόλοιπους στην πίστα.

Στον 24ο γύρο μπήκε ο Piastri, ενώ ο Norris εύκολα προσπέρασε τον Perez. Ένα γύρο μετά έκανε pit stop και ο Verstappen ο οποίος βγήκε 4ος. Ενώ ο επόμενος που μπήκε ήταν ο Leclerc. Sainz και Hamilton ήταν αυτοί που έμειναν περισσότερο στην πίστα.

Όταν ολοκληρώθηκε η διαδικασία των pit stops (με εξαίρεση τον Perez που άρχισε με τη σκληρή), ο κερδισμένος ήταν ο Piastri ο οποίος κέρδισε τη θέση από τον Sainz και βρέθηκε 4ος. O Perez δεν μπορούσε να αμυνθεί και έχασε θέση από Sainz, Russell.

Στον 38ο γύρο μπήκε στα pits ο Perez βάζοντας τη μέση γόμα και βγήκε 11ος. Στις πρώτες θέσεις η διαφορά Norris - Leclerc ήταν στα 2 δευτερόλεπτα και έμενε να φανεί ποιος από τους δύο είχε κάνει καλύτερη διαχείριση ελαστικών. Στους επόμενους γύρους ο Μονεγάσκος έκανε την επίθεσή του και κόλλησε πίσω από τον πιλότο της McLaren. Ο Leclerc έκανε λάθος και βρέθηκε πάλι σε απόσταση 2 δευτερολέπτων,

Φτάνοντας προς το τέλος ο Russell είχε την ευκαιρία να κάνει ένα ακόμη pit stop αφού είχε απόσταση από τον 8ο Perez. Στην κορυφή η διαφορά του Verstappen με τον Norris έπεσε κάτω από τα 3 δευτερόλεπτα ενώ ο Ολλανδός ήταν στο όριο για τιμωρία 5 δευτερολέπτων λόγω του ότι είχε δεχτεί ήδη τρεις παρατηρήσεις από τους αγωνοδίκες για τα όρια της πίστας.

Το τελευταίο κομμάτι του αγώνα απέκτησε ενδιαφέρον, με τον Verstappen να διαχειρίζεται την κατάσταση και να φτάνει στην 59η νίκη της καριέρας του και 5η φετινή.

Ο Norris έκανε ό,τι μπορούσε αλλά δεν έφτασε σε σημείο να μπει στο DRS του Ολλανδού. Ο Leclerc αρκέστηκε στην τρίτη θέση. Piastri, Sainz, Hamilton, Russell, Perez, Stroll και Tsunoda συμπλήρωσαν τη δεκάδα.

Διαβάστε περισσότερα στο carandmotor.gr

Keywords
Τυχαία Θέματα