Δηκτική απάντηση στη διαφήμιση του iPad Pro δίνει η Samsung

Η διαφήμιση της Apple και οι αντιδράσεις που προκάλεσαν έδωσαν στη Samsung μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για -μία ακόμη- μπηχτή έναντι του τεχνολογικού κολοσσού.

Η Samsung φαίνεται πως πληροφορήθηκε ότι η Apple κατόρθωσε να εκνευρίσει πολλούς ανθρώπους με τον τρόπο που επέλεξε να παρουσιάσει το νέο iPad

Pro την περασμένη εβδομάδα, συνθλίβοντας μουσικά όργανα, βιντεοπαιχνίδι και γλυπτά, για να προκύψει από την πρέσα το εντυπωσιακό, iPad Pro με οθόνη OLED και φαίνεται πως η νοτιοκορεατική εταιρία θέλει να καταθέσει και τη δική της άποψη στη συζήτηση που προέκυψε. Η Apple ζήτησε συγγνώμη για τη διαφήμιση αυτή, αναγνωρίζοντας ότι ήταν "άστοχη".

Από τη μιά πλευρά, υπήρξαν αντιδράσεις όπως αυτή του Χιού Γκραντ, και άλλων ανθρώπων του ευρύτερου καλλιτεχνικού χώρου, που ενοχλήθηκαν από τον τρόπο που επέλεξε να προσεγγίξει το ζήτημα της τέχνης, αλλά και του παρελθόντος, ο τεχνολογικός κολοσσός. Από την άλλη, υπήρξαν άνθρωποι που ενοχλήθηκαν από το γεγονός ότι υπήρξαν αντιδράσεις.

Θέλοντας να μπει στην κουβέντα, η Samsung Mobile στον επίσημο λογαριασμό της στο X ανάρτησε βίντεο, με το hashtag "UnCrush", με το Ad Age να αναφέρει πως την αντί-διαφήμιση δημιούργησε η BBH USA, σε σκηνοθεσία Ζεν Πέις. Στο βίντεο, εμφανίζεται μια γυναίκα που περνά πάνω από τα χαλάσματα και τα χυμένα χρώματα, που παραπέμπουν στο αποτέλεσμα της έμπνευσης που είχε η Apple να βάλει μια υδραυλική πρέσα να τσακίζει διάφορα αντικείμενα, οπότε εντοπίζει μια ταλαιπωρημένη κιθάρα, με την οποία κάθεται για να μουρμουρίσει και να παίξει νότες, έχοντας για βοηθό ένα Galaxy Tab S9, στο οποίο προβάλλεται μια παρτιτούρα.

Πέρα από την άποψη που έχει ο καθένας για το ζήτημα (και, κρίνοντας από τα σχόλια κάτω από την ανάρτηση, πολλοί βρήκαν αστοχίες στην απάντηση της Samsung), έχει ενδιαφέρον να παρατηρήσει κανείς το πώς επιχειρεί η Samsung να εντοπίσει αδυναμίες στο δημόσιο προφίλ της Apple, για να κάνει διάφορα δηκτικά σχόλια. Το διαφημιστικό τμήμα της Samsung παλιότερα ειδικευόταν σε τέτοιου είδους σχόλια, με τους δικηγόρους της εταιρίας να υποστηρίζουν κάποια στιγμή πως αυτά "έκαναν εκτός εαυτού" την Apple, όμως το τελευταίο διάστημα μάλλον ξεμένει από ιδέες, από τη στιγμή που διέγραψε διαφημίσεις όπου σχολίαζε την απόφαση της Apple να πάψει να διαθέτει φορτιστή με τα iPhone. Πιο πρόσφατες απόπειρες, όπως ένα δοκιμαστικό για το Galaxy που απευθυνόταν σε κατόχους iPhone, απλά δεν είχαν την ίδια σπιρτάδα, όπως τον καιρό που η νοτιοκορεατική εταιρία κορόιδευε εκείνο το χαρακτηριστικό notch των iPhone:


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Keywords
Τυχαία Θέματα