Αφιέρωμα Group B: Mazda RX7

Το αφιέρωμα στο Group B επιστρέφει και έτσι μετά τα Audi Quattro, Peugeot 205 t16, Lancia Delta S4, MG Metro 6R4 και Citroen BX 4TC, ας μιλήσουμε για το Mazda RX7.

Σειρά

1 (1978-1980)

Αναφέρεται συνήθως ως “SA22C” από τις πρώτα αλφαριθμητικά του αριθμού αναγνώρισης του οχήματος. Αυτή η σειρά του RX-7 είχε   προφυλακτήρες κατασκευασμένους από χάλυβα  ψηλά τοποθετημένους πάνω από την εσοχή που βρίσκεται η πινακίδα. αυτή η διάταξη ονομάστηκε από τον Werner Buhrer του περιοδικού Road & Track μια “μπαρόκ κατάθλιψη.” Στην Ιαπωνία κυκλοφόρησε τον Μάρτιο του 1978, αντικαθιστώντας το Savanna RX-3.

Το 1980 κυκλοφόρησε η Mazda 2500 ειδικά rx-7  για την Βόρεια Αμερική μοντέλα γνωστά ως LS (Δερμάτινο Αθλητικό). Το πακέτο αυτό ήταν ουσιαστικά ένα ενισχυμένο “GS” μοντέλο με προσθήκη δέρματος  σε κάθε κολόνα Β, άνιση σε  πλάτος διπλή χρυσή ριγέ λεπτομέρεια,  ειδική καφέ δερμάτινη στις ταπετσαρίες, ηλιοροφή , ραδιόφωνο AM / FM stereo, και δέρμα μόνο χρυσού χρώματος στο κέντρο. Δύο επιλογές στο πακέτο GS ήταν επίσης διαθέσιμες. Τριών ταχυτήτων αυτόματο κιβώτιο  και κλιματισμός. Το μοντέλο αυτό ήταν διαθέσιμο  σε τέσσερα  διαφορετικά χρώματα: Λευκό Aurora (1000 δολάρια κόστιζε το χρώμα) , λαμπρό μαύρο (1000 δολάρια κόστιζε το χρώμα), Ηλιακό Χρυσό (500 δολάρια κόστιζε το χρώμα) και Ηλιακό Πορτοκαλί (250 δολάρια κόστιζε το χρώμα). Οι εκτιμήσεις παραγωγής ανά χρώμα, αν και δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία παραγωγής που βρίσκονται, είναι  γνωστό ότι υπάρχουν περισσότερα rx-7  από την αρχική παραγωγή των 2500 προβλεπόμενων  μονάδων.

1983 Mazda RX-7 (Σειρά 2)

Η Σειρά 3 (1984-1985) χαρακτηρίστηκε από ένα πιο ενημερωμένο σε όργανα μικρότερο ταμπλό. Τα  μοντέλα Βόρειας Αμερικής είχαν  ένα διαφορετικό πίνακα οργάνων (το N/A S3 RX-7 είναι το μόνο με περιστροφικό κινητήρα  αυτοκίνητο που δεν είχε   τοποθετημένο στροφόμετρο στο κέντρο). Το  GSL πακέτο συνεχίστηκε σε αυτή τη σειρά, αλλά η Mazda παρουσίασε και  το ΕΝΓ-SE υπό-μοντέλο. Το GSL-SE είχε ψεκασμό καυσίμου 1,3 L 13 RE-EGI κινητήρα που παρήγαγε  135 hp (101 kW) .Το  GSL-SE, είχε τον ίδιο εξοπλισμό  με το GSL (διαφορικό τύπου LSD πίσω και πίσω δισκόφρενα), αλλά τα φρένα  ήταν αρκετά μεγάλα, επιτρέποντας στη Mazda να χρησιμοποιήσει  πιο κοινά μπουλόνια, και ένα νέο πρότυπο μπουλόνι του 4

Keywords
Τυχαία Θέματα