Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συμμετείχε στο 1ο World of Beer Festival
Στο 1ο World of Beer Festival, το οποίο διεξήχθη στις 10-12 Μαΐου στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, συμμετείχε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία.
Το φεστιβάλ πραγματοποιήθηκε από τη Forum, υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών (ΕΕΖ), της οποίας η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αποτελεί ενεργό μέλος, συμμετέχοντας τόσο σε εταιρικό επίπεδο στο περίπτερο της Ένωσης, όσο και μέσα από brands του χαρτοφυλακίου της, σε μεμονωμένα περίπτερα. Επρόκειτο για τα brands Φιξ και την γκάμα τους Φιξ Ελλάς, Φιξ Μαύρη, Φιξ Άνευ και Φιξ Άνευ Λεμόνι, Carlsberg και Νήσος.
Όσο για τους επισκέπτες, είχαν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν 400 ετικέτες μπίρας και προτάσεις street food, να συμμετάσχουν σε εξειδικευμένα workshops από την ΕΕΖ και από beer experts, να παρακολουθήσουν συναυλίες, stand-up comedy shows και άλλα happenings.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- HALC: Να επανεξεταστεί η θέση της Τουρκίας στην έκθεση των ΗΠΑ για τις θρησκευτικές ελευθερίες
- ΕΝΦΙΑ και φόρος εισδήματος εκτόξευσαν το πρωτογενές πλεόνασμα
- Vafias: Only 800 out of 5,500 ships have a Greek flag – This must change
- Βελτίωση ενεργειακής απόδοσης επιχειρήσεων: Τροποποίηση του προγράμματος
- Στα 3.253 εκατ. ευρώ το πρωτογενές πλεόνασμα για την περίοδο του Ιανουαρίου - Απριλίου
- Ο δισεκατομμυριούχος πρόεδρος της Μαρσέιγ θέλει να εξαγοράσει το TikTok στις ΗΠΑ
- Captain Panagiotis Tsakos stresses need to attract more people to maritime profession
- Πυροβόλησαν τον πρωθυπουργό της Σλοβακίας Ρόμπερτ Φίτσο - Συνελήφθη ο δράστης
- Προϋπολογισμός: Γιατί καταγράφεται πρωτογενές πλεόνασμα-μαμούθ 3,25 δισ. ευρώ στο 4μηνο
- ΗΠΑ: Στο 3,4% υποχώρησε ο πληθωρισμός τον Απρίλιο
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Henkel Consumer Brands και Dixan σε νέα δράση καθαρισμού
- Νέα συνεργασία της Out of the Box με την Campeón Gaming
- Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συμμετείχε στο 1ο World of Beer Festival
- Το Instacar στο Final Four της Euroleague Basketball στο Βερολίνο
- To πρώτο της «Consumer Report 2023» δημοσιεύει η Wolt
- Συνεργασία Digital Minds με Admiral
- Διάκριση της Vodafone για εταιρική διαφάνεια και κλιματική αλλαγή
- ΕΨΑ: Επένδυση στην επικοινωνία, νέες συσκευασίες και λανσαρίσματα
- Νέες υπηρεσίες εκπαίδευσης στελεχών από την Kestria Greece
- Δράση «My Beach. Our Planet» των Pernod Ricard Hellas και iSea για 3η χρονιά
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συμμετείχε στο 1ο World of Beer Festival
- Το Instacar στο Final Four της Euroleague Basketball στο Βερολίνο
- Διάκριση της Vodafone για εταιρική διαφάνεια και κλιματική αλλαγή
- Νέες υπηρεσίες εκπαίδευσης στελεχών από την Kestria Greece
- Η Ελίν στο Mediterranean Yacht Show
- Δράση «My Beach. Our Planet» των Pernod Ricard Hellas και iSea για 3η χρονιά
- Henkel Consumer Brands και Dixan σε νέα δράση καθαρισμού
- To πρώτο της «Consumer Report 2023» δημοσιεύει η Wolt
- Σε λειτουργία το «κυρίαρχο cloud» της AWS έως το 2025
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Όχι ένα αλλά…δύο debate με τον Τραμπ θέλει ο Τζο Μπάιντεν
- "Σοκαρισμένοι" από την επίθεση κατά του Φίτσο δηλώνουν Σαρλ Μισέλ και Ρομπέρτα Μέτσολα
- Μεγάλη λάμψη για την έναρξη του φετινού Διεθνούς Κινηματογραφικού Φεστιβάλ των Καννών
- Π. Τσακλόγλου: Με τους υφιστάμενους κανόνες το ασφαλιστικό μας σύστημα είναι βιώσιμο
- Πρωτογενές πλεόνασμα 3,2 δισ. το τετράμηνο - Αυξημένα κατά 12% τα φοροέσοδα
- Έρευνα EY: Το 84% των επιχειρήσεων παγκοσμίως αντιμέτωπες με τον κίνδυνο διπλής φορολογίας
- Πούτιν: οι ρωσικές δυνάμεις προελαύνουν σε όλα τα μέτωπα κατά της Ουκρανίας
- Ο δισεκατομμυριούχος πρόεδρος της Μαρσέιγ θέλει να εξαγοράσει το TikTok στις ΗΠΑ