Διπλά εισιτήρια για το UEFA Euro 2024 από τη Lidl
16:28 8/5/2024
- Πηγή: Marketing Week
Η Lidl, ως Official Partner του UEFA Euro 2024, μέσω ενός διαγωνισμού δίνει την ευκαιρία σε 30 τυχερούς χρήστες της εφαρμογής Lidl Plus να διεκδικήσουν διπλά εισιτήρια για να παρακολουθήσουν από κοντά έναν αγώνα της διοργάνωσης.
Συγκεκριμένα, από την Πέμπτη 2 Μαΐου έως την Τετάρτη 12 Ιουνίου, οι χρήστες του Lidl Plus που θα κάνουν τα ψώνια τους σκανάροντας την ψηφιακή τους κάρτα στο ταμείο παίρνουν 1 συμμετοχή για κάθε 25 ευρώ αγορών.
Στέλνοντας τη συμμετοχή τους μέσω της εφαρμογής, μπαίνουν στην κλήρωση για να διεκδικήσουν 30 διπλά εισιτήρια και να μοιραστούν την εμπειρία του UEFA Euro 2024 με κάποιο αγαπημένο τους πρόσωπο.
Keywords
εισιτήρια, uefa, euro, lidl, lidl, uefa, εισιτήρια, euro, official, μαΐου, ιουνίου, συμμετοχή, κληρωση, ευκαιρια, ευρω, μαΐου, πεμπτη, συμμετοχή, ψηφιακη, ψωνια, ιουνίου, official
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- «Καμπανάκι» ECDC – Ραγδαία αύξηση των κρουσμάτων κοκκύτη στην Ευρώπη
- Ν. Ανδρουλάκης για Μονή της Χώρας: Όσο χαριεντίζονται με τον σουλτάνο, αυτά θα είναι τα αποτελέσματα
- Δύο νέα σοβαρά περιστατικά με αεροσκάφη της Boeing μέσα σε λίγες ώρες (vids)
- Ανοίγει Πέμπτη η πλατφόρμα για 60 προσλήψεις εργασιακών συμβούλων ΔΥΠΑ
- Κικίλιας: Στην Τρίπολη η μεγαλύτερη Ειδική Μονάδα Δασικών Επιχειρήσεων με 120 δασοκομάντος
- Η Syngenta εδραιώνει την κυριαρχία της στα μυκητοκτόνα με την τεχνολογία ADEPIDYN®
- Υπουργείο Υγείας: Οδηγίες ενόψει επανεμφάνισης της αφρικανικής σκόνης – Ποιοι και πώς πρέπει να προφυλαχθούμε
- ΕΛΓΑ Θράκης: Αυτοψία στις πληγείσες από τη σφοδρή χαλαζόπτωση περιοχές
- Μολώνης Δ. Σπυρίδων: Αγροτική οδοποιία άλλη φάση
- Νίκος Παπανδρέου: Αν είμαστε τρίτοι στις ευρωεκλογές, έχουμε θέμα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Από τη Vima Guru η νέα εταιρική ταυτότητα και το website της Korinthian Foods
- Από τη Blankpage η νέα καμπάνια για τα 36 χρόνια Πουκαμισάς
- Τα social media αναδεικνύονται ως το μεγαλύτερο ad κανάλι παγκοσμίως
- Νέα συνεργασία Vitamin Media με Zeo Bakers
- Η TAP αναθέτει στην AMG Media
- Τη Δευτέρα η εκδήλωση Spin Communications και Escherman
- Δράση της Praktiker Hellas στο Άσυλο Ανιάτων
- Πασχαλινό Bazaar της Mazars για στήριξη ΜΚΟ
- H PCT στο πλευρό ευάλωτων οικογενειών
- Η Samsung ξεκινά επίσημα την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή καμπάνια της
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Διπλά εισιτήρια για το UEFA Euro 2024 από τη Lidl
- Πασχαλινό Bazaar της Mazars για στήριξη ΜΚΟ
- Δράση της Praktiker Hellas στο Άσυλο Ανιάτων
- H Παπουτσάνης στηρίζει τη δράση Job Shadow
- H PCT στο πλευρό ευάλωτων οικογενειών
- Η Samsung ξεκινά επίσημα την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή καμπάνια της
- Η PepsiCo επιλέγει νέα CMO στην Ευρώπη
- Τα social media αναδεικνύονται ως το μεγαλύτερο ad κανάλι παγκοσμίως
- Η Assembly ορίζει τον πρώτο της Global Chief Strategy Officer
- Η TAP αναθέτει στην AMG Media
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Σερβία-Κίνα: Αναβάθμιση των σχέσεων συμφώνησαν οι πρόεδροι των δύο χωρών
- Θεσσαλονίκη: 34χρονη εγκυμονούσα, υπερασπίστηκε τον σύζυγό της, που συνελήφθη για σωματική βλάβη εναντίον της
- Κυρ. Πιερρακάκης στο Βατικανό: Απαράδεκτη απόφαση η μετατροπή της Μονής της Χώρας σε τζαμί
- Έντονη κριτική Ιμάμογλου στην Ευρώπη για τη Γάζα
- Βρέθηκε η Χρυσή Μπάλα του Μαραντόνα και βγαίνει στο σφυρί για πολλά εκατ. δολάρια
- Χανιά: «Φεστιβάλ Εναλλακτικού Τουρισμού και Εμπειριών» από 10 έως 12 Μαΐου
- Στα επίπεδα του 2023 θα κινηθεί η φετινή σεζόν για τα ξενοδοχεία της Χαλκιδικής
- Θεσσαλονίκη: Σύλληψη 56χρονου για σωματική βλάβη εναντίον της 34χρονης εγκύου γυναίκας του
- Μαίνεται ο «πόλεμος» δηλώσεων με αιχμή τη δήλωση Κασσελάκη για «υπουργούς που σκοτώνουν παιδιά»
- Ζαχαράκη: 1.800 ωφελούμενοι θα έχουν τον προσωπικό βοηθό ως το τέλος του 2025