Από τη 4WiseMonkeys η νέα καμπάνια του Skip
Τη νέα καμπάνια του Skip, με τίτλο «Skiiip και τέρμα τα μπιιιπ», δημιούργησε και υλοποίησε η 4WiseMonkeys. Το concept βασίζεται στο insight ότι, τις περισσότερες φορές που κανείς λερώνεται, η πρώτη αντίδραση είναι να «λερώνει» και το στόμα του με βωμολοχίες.
Το Skip, το οποίο έχει την ικανότητα της αφαίρεσης λεκέδων
Στο πρώτο digital video της καμπάνιας -η οποία είναι ήδη στον «αέρα»- πρωταγωνιστεί η ηθοποιός Μαρία Κωνσταντάκη, η οποία, ενώ απολαμβάνει ένα barbecue σε φιλικό σπίτι, λερώνεται. Μόλις, όμως, βγει εκτός εαυτού, το Skip «καλύπτει» όλες τις απρεπείς της εκφράσεις με τον ήχο «Skiiip», εμφανίζοντας για πρώτη φορά την ambassador της καμπάνιας, την αλέκιαστη κυρία Λευκοθέα.
Η digital καμπάνια αποτελείται από τρία digital videos, μια σειρά από ξεχωριστά TikTok videos και social media content με πρωταγωνιστές δημοφιλείς ηθοποιούς και influencers. Την παραγωγή ανέλαβε η White Room με σκηνοθέτη τον Κωνσταντίνο Σταγκίκα, ενώ την επιμέλεια του ήχου «υπογράφει» η Yellowgroove.
@skip_greece Λερώθηκες; Ώρα να μάθεις τρόπους! Πώς; Με την κυρία Λευκοθέα και το Skip! #SkipΚαιΤερμαΤαΜπιπ #fyp ♬ original sound – skipgreece
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Απλοποίηση της διαδικασίας καταβολής «πρόσθετων τελών» στους γεωτεχνικούς, δηλωνει ο ΥΠΑΑΤ
- Meat News #126
- Στ. Κασσελάκης: Το βρόμικο παιχνίδι ξεκίνησε με την έναρξη της προεκλογικής περιόδου
- Emirates: Open Day πρόσληψης νέων μελών για πλήρωμα καμπίνας στην Ελλάδα
- Σέριφος: Εντός του 2024 θα τοποθετηθούν έξι ταχυφορτιστές ηλεκτροκινήτων
- AstraZeneca: Το εμβόλιο αποσύρθηκε και τώρα ξεκινούν οι αγωγές ύψους πολλών εκατομμυρίων
- Skroutz: «SOS» για ψεύτικες σελίδες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
- ManpowerGroup: 5 χρήσιμες συμβουλές για να ξεχωρίσετε ως επαγγελματίας
- Final-8: Τριήμερη γιορτή στη Βουλιαγμένη με φαβορί τον Ολυμπιακό
- Οι Έλληνες παραγωγοί φράουλας στοχεύουν τη βιωσιμότητα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Από τη 4WiseMonkeys η νέα καμπάνια του Skip
- Η GDesign Studio στο rebranding του brand Flokos
- Αύξηση 9,57% στον ρ/φ διαφημιστικό χρόνο το πρώτο τετράμηνο του 2024
- «Το Βήμα» γιορτάζει την «Ημέρα της Ευρώπης»
- Marketing Arena Advanced από τη Netstudio
- 20 under 40 Performance Marketing 2024
- Spec δημοσιότητας από τον Δήμο Αθηναίων
- Τηλεοπτική πρεμιέρα για το Formoline
- Νέα καμπάνια ΔΕΡΜΑΪΟΣ από την Good Karma για την ΕΔΑΕ
- Η Elvial είναι στον «αέρα» με νέα ρ/φ καμπάνια
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Ευφορία, με ναύλα και αξίες πλοίων σε υψηλά επίπεδα
- Αστικοί μύθοι και αλήθειες για την τεχνολογία στο 2ο Συνέδριο Effective Dialogue: Reality Check
- Το Skroutz προειδοποιεί τους καταναλωτές για ψεύτικες προσφορές που κατακλύζουν τα social media
- ManpowerGroup: 5 χρήσιμες συμβουλές για να ξεχωρίσετε ως επαγγελματίας
- Ερντογάν: Κλονίζει την εμπιστοσύνη στην ΕΕ η στάση ορισμένων χωρών στο θέμα της Γάζας
- Ψηφιακή κάρτα εργασίας: Από 1η Ιουλίου η εφαρμογή στις λαϊκές αγορές
- Συνεργασία της Τράπεζας Πειραιώς με την ΠΟΕΣΕ
- «Στοίχημα» για την κυβέρνηση ο ριζικός εκσυγχρονισμός των βασικών υποδομών του ΕΣΥ
- Σκρέκας: Ο πληθωρισμός στα σούπερ μάρκετ έχει σχεδόν μηδενιστεί – Οι δυνατότητες του e-katanalotis
- Μωρό εκ γενετής κωφό βρήκε την ακοή του χάρη σε πρωτοπόρα γονιδιακή θεραπεία