Tριπλή διάκριση της Magiq Doorz στα Best in Pharmacy Awards

Στα φετινά Best Farmacy Awards, η Magiq Doorz απέσπασε το Platinum Βραβείο στην κατηγορία «Best in Marketing» για την καμπάνια #PameNaXasoume, στην ενότητα Best in Marketing, ενώ βραβεύτηκε και με δύο ακόμα Χρυσά βραβεία στην κατηγορία «Καλύτερη Online & Social Media καμπάνια» και «Καλύτερη Δράση ΕΚΕ» αντίστοιχα.

Tα βραβεία αφορούν στην πρώτη εκστρατεία ενημέρωσης

και πρόληψης για την παιδική και εφηβική παχυσαρκία στην Ελλάδα, με τίτλο #PameNaXasoume, την οποία η Μagiq Doorz δημιούργησε για λογαριασμό της Novo Nordisk Greece με την υποστήριξη της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης, του Υπουργείου Υγείας και της Ελληνικής Εταιρείας Παιδικής και Εφηβικής Ενδοκρινολογίας.

Στην καμπάνια συμμετέχουν οι Δημήτρης Διαμαντίδης, Νίκος Ζήσης και Εβίνα Μάλτση, αθλητές συνδεδεμένοι με εθνικές διακρίσεις, οι οποίοι μπαίνουν μπροστά στον αγώνα προκειμένου να «χάσουμε την πανευρωπαϊκή πρωτιά στην παιδική και εφηβική παχυσαρκία και να βγούμε… τελευταίοι».

Το TVC συνοδεύουν και οι φωνές των δημοσιογράφων Βασίλη Σκουντή και Δημήτρη Χατζηγεωργίου. Εταιρεία Παραγωγής: The Stripes. Σκηνοθεσία: Νικόλας Πάσαρης (Kimino).

Keywords
Τυχαία Θέματα