New business για την FMN

Στη σύναψη συνεργασίας με τα Koi Sushi Bar, αλυσίδα ethnic street food, προχώρησε η FMN. Στο πλαίσιο αυτό, το digital agency θα αναλάβει την παραγωγή content για τους λογαριασμούς του brand στο Instagram και το Facebook.

Μέσα από τη δημιουργία σύγχρονου, δημιουργικού και διαδραστικού περιεχομένου, το κοινό θα ενημερώνεται για τους χώρους εστίασης και τις ενέργειες της εταιρείας, ενώ παράλληλα, η FMN υπόσχεται να ενισχύσει τη σχέση και σύνδεση μεταξύ του Koi Sushi Bar και του κοινού του.

Επιπλέον, η FMN αναλαμβάνει τον ολοκληρωμένο σχεδιασμό για την τοποθέτηση στην αγορά του ομίλου, καθώς και τη χάραξη και διαχείριση της επικοινωνιακής στρατηγικής για την ανάπτυξη σχέσεων με εταίρους, και ΜΜΕ, σε εθνικό και τοπικό επίπεδο.

Keywords
Τυχαία Θέματα