«Memories» από Lacta & Ogilvy για την Ημέρα των Ερωτευμένων

Η Lacta γιορτάζει την Ημέρα των Ερωτευμένων, με μια ενέργεια που μας θυμίζει πόσο τρυφεροί ήμασταν στο παρελθόν και μας καλεί να δείξουμε την αγάπη μας στο σήμερα.

Η Lacta, με αφορμή τη φετινή της καμπάνια «Memories», σε συνεργασία με την Ogilvy, καλεί το κοινό να δημιουργήσει video

με αναμνήσεις, με τον ίδιο τρόπο που εμφανίζονται στο νέο τηλεοπτικό της σποτ και να τα μοιραστεί με τα αγαπημένα του πρόσωπα. Ακολουθώντας τη λογική της ταινίας, η οποία παίζει σε τηλεόραση και digital, με πρωταγωνιστές ένα νεαρό ζευγάρι και με δημιουργικό όχημα τα «memories video» που εμφανίζονται στο κινητό, δημιουργήθηκε το lactamemories.gr.

Εκεί, ο κόσμος καλείται να μπει και να ανεβάσει τις δικές του φωτογραφίες με ένα αγαπημένο του πρόσωπο, να συμπληρώσει την ημερομηνία που έχουν απαθανατιστεί και να μοιραστεί μια προσωπική αφιέρωση, η οποία εκφράζει πως η αγάπη του είναι ακόμα ζωντανή.

Το αποτέλεσμα είναι ένα video αναμνήσεων, με τη μουσική της καμπάνιας, το οποίο το κοινό μπορεί να στείλει στους ανθρώπους της ζωής του, ως ένα δώρο αγάπης.

Η ενέργεια θα κορυφωθεί στις 14 Φλεβάρη, όταν επιλεγμένοι χρήστες (που έχουν δώσει τη συγκατάθεσή τους) θα δουν το video που δημιούργησαν μέσω του lactamemories.gr, να προβάλλεται στην τηλεόραση.

Keywords
Τυχαία Θέματα